fredag, juni 26, 2009

O' shopping lykke!

Hm, har ikke tatt bilder av dagens fangst, får google litt :)

Kids & Care på Forus har enda salg. Stella har fått: Duplo betongbil (pappaen kjører sånn - enn så lenge - tilbake til forskalingen etter ferien)

Foto: www.familiebutikken.no

Gammeldags gravemaskin


Foto: lekerselges.no

Mikke Mus klubbhus: Brannmann Langbein m/helikopter

Øverst i bildet. Foto: www.kidsa.no

Lunch box fra Blafre design (salg hos Mamasita)

Foto: www.busfrot.se

* En hvit t-skjorte fra lego
* Flere små disneyfigurer i hardplast.
* Kaninkrok + kanin såpekopp til lekestuen
* En rosa/hvit/brun t-skjorte fra Lindex (mamma fikk noen nye truser, jippi!)

Mammaen fikk ny kosedress, i rosa frottè. Ellers ga en tur innom Kremmerhuset følgende:

Cat food boks


Foto: igisverden.blogspot.com

2 skilt: Vokt dem for katten, og Mor og barn sover

En liten "bambi"

- Ok, så nå sendte jeg mannen ut på kjøkkenet for å ta bilde av denne for meg, siden jeg har sunket dypt ned i sofaen. Hører han knipser og ler der ute. Tror liksom han ler over tullete oppdrag. Så åpner jeg minnekortet på dataen, og finner dette:

Foto: Fredrik Pedersen
-og dette:

Foto: Fredrik Pedersen

jaja, har det ikkje løgnare enn ein gjør det sjøl...

2 kommentarer:

Anonym sa...

morro bilde av gubben =)

Camilla sa...

Oj, tror vi har litt lik smak jeg. den kattemat boksen og ubersøte bambi kjøpte jeg også her en dag! :D