fredag, juni 19, 2009

Salg på H&M

Var på Kilden med Grethe i dag. Måtte innom H&M en tur, da salgsplakatene lyste mot meg. Det endte med 2 t-skjorter og et skjerf til meg, og ei t-skjorte + veske til Stella. Vesken ble en umiddelbar hit, så glad som hun er i Minnie og Mikke Mus. Hun har gjemt de små Minnie, Mikke og Langbein figurene sine oppi den. Hele ettermiddagen har hun kikket oppi, tatt dem ut, og lagt dem inni igjen. Veldig søtt.

2 t-skjorter + skjerf = 147 kr.


Froske t-skjorte, kr. 39,50, Minnie veske kr. 59,50 (ikke på salg).

Da jeg kom hjem lå dette smykket og ventet i posten. Velkomstgave fra bladet Kamille. Har ikke bestemt meg om jeg liker det eller ikke enda, må se om jeg finner et antrekk det kan passe til.

6 kommentarer:

girasole sa...

Så søte t-skjorter, spesielt den til Stella da. :-) Har de fått H&M på Kilden altså? Ikke verst :-)

map79 sa...

Ja, det har vært der en stund nå, et par år kanskje? Kom etter vi flytta selvfølgelig. Eneste jeg virkelig savnet i Hillevåg :)
- 4 år siden vi flytta nå i disse dager, tiden løper avgårde!

hvitstil.com/Christine sa...

Hei hei
Takk for hyggelig kommentar. For å være helt ærlig så husker jeg ikke prisen, men det aner meg at det var i underkant av en halv tusenlapp :)

lykke til

C

map79 sa...

jaja, da får bursdags $$$ ben å gå på ;)

Snøstorm sa...

Kult! Så mye fint du hadde fått tak i. Salg er supert! Er redd jeg kommer til å blåse litt mer penger på H&M. Barna trenger sommerklær og da må man jo passe på når det er salg vettu. :) Her er det endelig sol i dag. Håper du har en flott sommersøndag!

map79 sa...

Takk for hyggelig hilsen. Hehe, skulle ønske jeg kunne si at Stella trenger klær til sommeren, but who am I kidding - No One! ;D