onsdag, juni 17, 2009

Tilbake på Kid *salg*

Måtte tilbake på Kid i dag, fikk ikke salget ut av hodet. Det endte med nye pynteputer. Lyse sådanne. Holder de seg like fine til den nye sofaen kommer? Mulig jeg må ta dem i bruk før det. De to bakerste her er nye i dag (brodert fløyel og bomull med glittertrykk). Den fremste er fra Ikea. Jeg har hatt den i evigheter, men den har ikke passet helt inn før. Skal få komme opp i sofaen når jeg går over til lyse puter.

Puten på bildet under (flettet råsilke) skal bo på gangen oppe. Gangen er malt med Teblomst og Fabrikk på veggene, og blåklokke på gulvet. Fornøyd med fargekombinasjonen.


Var også innom Mekonomen for å kjøpe den "berømte i bloggverden" sølvsprayen. Ble dessverre skuffet da jeg etter å ha testet den fant ut at de har gitt meg feil spray. Ser akkurat lik ut som Hammerite sprayen.

Ingen kommentarer: