mandag, juni 22, 2009

Vår siste dag i åpen barnehage

Den åpne barnehagen vi har gått i det siste året stenger nå for sommeren. Stella begynner i vanlig barnehage 18. august, og dermed ble i dag vår siste dag. Tusen takk til alle ansatte og brukere for mange artige stunder! Her er noen bilder fra i dag:

-og et bilde pappaen tok av Stella & mamma i ettermiddag.
Jeg har en hals, altså. Den kom bare ikke godt frem på bildet...


I forbindelse med at jenta mi er ferdig med sin første barnehage, bestemte jeg meg for endelig å fikse bilder til "My first year" rammen hennes. Synes resultatet ble fint.


Alle bildene:

5 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så nydelig lita jente. Skjønne bilder.

Veldig kjekt du vil følge bloggen min. Det gleder.

Ha en herlig kveld.
Klem:)

Laila Johanne sa...

hællenuppen så søøøøt den jenta di er! :) og virkelig en flott ramme! hvor har du fått tak i den? :)

irina sa...

Vet de sender...hvis ikke kan jeg sende deg !! Hvis du betaler den og porto.

Tiril Iren - Mamma til Storm og Vilje sa...

hvor er rammen fra?

Mari Ann / the Folding Chair sa...

Hei,
den er kjøpt på ebay.com :)