fredag, juli 31, 2009

Bryllupsdetaljer

Mimrer litt tilbake til bryllupet vårt, 7. juli 2007. Vi ble viet i Stavanger Domkirke, og feiret videre i Atlantic Hall på Sas hotellet. En nydelig dag.

Her er bilder fra forberedelsene, og selve eventet:


Gaveesker til gjestene



Kule t-skjorter, svigermor, forlover, meg og mamma, og kjoleprøving

Mer kjoleprøving - den ble endelig ferdig sent torsdag ettermiddag, 2 dager før bryllupet

Hos frisøren

Vi gikk inn sammen til Canon av Pachelbel


Og ut - som ekteparet Pedersen - til Uglands Bryllups Intrada


På kirketrappa, med familien vår

Laksemouse til forrett, Champagnesorbèt med jordbær som hvilerett, Kalv til hovedrett, og lun sjokoladefondant med jordbær sorbèt til dessert

Litt stemningsbilder


post signature

10 kommentarer:

girasole sa...

Så kjekt å se bilder fra bryllupet deres, virkelig utrolig fine bilder!! Har jo sett en del før, men ikke de som fotografen hadde tatt :-) Minner meg på hvor irritert jeg var på meg selv som glemte teglassene med navnene våre på!! Sukk. Men de eskene med bånd har jeg faktisk fortsatt, kjempefine :-) Takk for koselig treff i helga! Klem :-)

igi sa...

Så morsomt å se bilder fra den store dagen! Mange flotte bilder! Nydelig brudekjole.
Egentlig synd at jeg ikke skal gifte meg flere ganger....

Ha en fin kveld!

Living LaVida sa...

Heihei!Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! :)
Syns du også har en kjempekoselig blogg!Tror ikke jeg har vært innom her før! Nydelige bilder fra bryllupet!Kjempeflott brud var du:)
Ha en finfin helg videre!!

Ida sa...

Hei:)

Butikken ligger i Bergen og i Drammen, men har egen nettbutikk med bra utvalg!:-)

Kjempefine bilder fra før, under og etterbryllup! Nydelig brud du var - med en fantastisk prinsessekjole!!!!

Ha en fin helg!
Klem

Maria Alexandra sa...

Det ser ut til å ha vært et fantastisk vakkert bryllup!
Syns bloggen din er kjempekoselig, håper du ikke har noe imot at jeg har lagt deg til på min blogg.

www.theminthome.blogspot.com

Maria Alexandra sa...

Så kjempekoselig at du liker bloggen min. Til nå har jeg bare blogget for meg selv. Har brukt litt tid på å finne ut om det gikk ann å ha en hel blogg om interiør, etter å ha blogget om "bare meg" (!) i nesten tre år.
Produktene fra Laura Ashley skal det nok blogges mer om, jeg er også veldig spent på hvordan det blir.

Vi bygger på Bryne, hvor vi også bor nå.

Gleder meg til å følge bloggen din videre!

LYKKEBO sa...

Åååå her var det mye fint å se... For et flott brudepar-og så mange fine detaljer rundt det hele.. Vel overstått bryllupsdag:)

My Wonderworld sa...

O-la-la. Dette må jo være det perfekte bryllup!

Anette Fredriksen sa...

å du, å du, dette var flotte bilder! Regner med at dere hadde en perfekt dag (";)

Veldig hyggelig at du vil være med i konkurransen min (",)

Håper du har en fin søndagskveld.

Klemmer fra
*A*

LillaLykke sa...

Nydelige bilder! :)