tirsdag, juli 07, 2009

Dagen i dag!

Dagen startet med kjempekoselig besøk av Cathrine og Ingeborg. Vi spiste vafler, med blåbærsyltetøy fra Trøndelag - og jentene koste seg. Vi tok følge ned til Krossen, da Stella skulle til legen kl.13.45. Så ble mistanken min bekreftet, lille tulla har Atopisk eksem. Greit med en diagnose, og at det ikke er matallergi - selv om enkelte matvarer kan forverre eksemen.

Vi måtte jo inn på apoteket på senteret for å få tak i kremen hun skal bruke. Da gikk vi forbi barnebutikken, som fremdeles har stativ med 3 plagg for 99,- på utsiden. Kunne ikke gå forbi disse plaggene fra Katvig, som originalt hadde kostet 479,- for et kupp, shoppinghjertet mitt banker litt ekstra ved tanken!

Omslagsjakke og lue i velour, og langermet bomullsgenser

På vei hjemover stoppet vi en snartur innom interiørbutikken, og plukket med oss dette

Den søte kaninen (som minner meg om Maileg kosedyrene) skal bo i dukkestua. Det lille begeret i fattigmannsølv skal opp på badet - blir muligens q-tips beholder? Grenen med de hvite peonene var så pen at den måtte bare bli med hjem.

På vei hjem var Stella så sliten at hun sovnet fra både juice og rundstykke...


Så kom min kjære hjem med blomster og Napoleonskake. Stella måtte godkjenne blomstene før mamma fikk dem.



Nå sitter jeg med en drink (Caipirinha), og feirer bryllupsdagen, og sørger over Michael Jackson. Ser ut til å bli en imponerende minneseremoni (ser på tv2 nyhetskanalen).

2 kommentarer:

mali-mo sa...

Gratulerer så my emed bryllupsdagen!! Så utrolig nydelig du var som brud da...den kjolen var jo helt fantastisk!!!!

Stakkars vesla som har eksem...håper det blir bra med medisin, og det er vel noe man kan bli bedr evaettersom man blir eldre?

Ser du har gjort noen grundige handlekupp i STavanger...jøsses for et herlig salg ;) Kan du tipse meg om bnoen flotte butikker for barm, interiør og klær? Skal muligens til STavanger en snartur seinere i sommer nemlig ;)


Tusen takk for en kjempekoselig kommentar inne hos meg. Kjekt med så masse fin eoird so rnoe man har kost seg sånn med å lage ;)

Trude sa...

Heisann...ser maili-mo "stjal" ordene mine her...hi hi. Enig med henne, så vakker du var på bildene. Nydelig kjole.
Så koselig blogg du har, her har jeg ikke vært før, men skal stikke innom igjen:)
Koselig at du la igjen en hilsen hos meg.God den kommentaren på monogrammet...majestetisk...hmmm, må være en av de bedre jeg har fått. Nyt sommeren, vi høres igjen