onsdag, juli 29, 2009

En dag på barnemuseèt

I dag var vi på barnemuseèt for første gang. Det var en utrolig flott plass, for både store og små. Vi tilbrakte noen koselige timer der sammen med Lone og Marita. Lone er blitt så stor! 3 1/2 år allerede - tiden flyr. Husker godt da jeg besøkte Marita på sykehuset etter fødselen. Men jeg synes jo Stella er blitt stor også, hun er 15 mnd på lørdag!

Uten mat og drikke duger heltinnene ikke!




Spesialutstilling "Barbie - 50 år".
Kjekt (?) for både store og små prinsesser!



post signature

1 kommentar:

Kristine sa...

Heii :)
hehe...må si det var litt rart å se meg selv omtalt som "trønder". Men jeg skjønner jo hvorfor du trakk den slutningen ;) Men jeg er altså IKKE trønder, hehe...ikke at det er noe galt med trøndere, jeg har jo tross alt valgt å dele hjem med en ;) Selv er jeg rogalands-jente, har faktisk bodd ett år i Stavanger, og min mor, bror og gode venninner bor der idag! Så jeg tar turen nedover titt og ofte! Og da må jeg selvfølgelig ALLTID innom søstrene grene, ikke alltid jeg finner like mye fint som jeg gjorde denne gangen...men, som regel alltid noe å kjøpe for en billig penge ;-D

Velkommen som følger hos meg! Så kjekt at du liker bloggen min :)Herlig liten jente du har da...Vi blogges :)
klem