torsdag, juli 23, 2009

Hjemme best!

Du og du, snakk om å vende hjem til full postkasse! Intet mindre enn 4 pakker ventet på postkontoret, i tillegg til 2 som var kommet i postkassen. Først og fremst TUSEN TAKK til Irina, som har vært så snill å sende meg Mekonomen sølvspray. Her skal det sprayes!!!

Så fikk jeg disse kjekke tingene fra strandlykke (nettbutikken til BO med barn)

En rull med tapet herfra (bildet rettferdiggjør ikke tapetet)


Og en stor pakke med stoff og dill dall fra stoff og stil.

Pakke med diverse blekk og papir fra inkclub, og denne kjekke pakken fra Brynhild:

Jeg sendte for en tid siden en klage på en pose med Mindesjokolade, hvor noen av bitene var hvite. Dette var plaster på såret, namnam!

Før vi reiste fra Harstad i går, var jeg innom Kina butikken på kaia der, og kjøpte disse tingene

2 søte kinakjoler, 3 Kokeshi dukker, en nålepute, og verdens minste dukkestell (som blir Maileg kaninen sitt) - kostet meg tilsammen under 300 kr. Har selvfølgelig ikke hatt tid til å stryke kjolene, men ser at det trengs...

Ellers er jeg blitt tatt opp som medlem i NIB. Antar det er derfor flere jeg ikke "kjenner" har lagt igjen kommentarer hos meg, og gjett om jeg synes det er STAS!!! Stor klem til dere alle, og uten å gå nærmere inn på detaljer om ymse familiedrama, kan jeg med hånden på hjertet si at det er godt å være hjemme igjen!

1 kommentar:

Line sa...

Hei!
Den rosa kinakjolen var nydelig!
Du vet ikke om de har nettbutikk, den butikken du kjøpte på?