tirsdag, juli 28, 2009

hmm - nettsurfing #2

Ok, hva skjedde nå? jo, det skal jeg fortelle. Etter å ha fått en epost fra topshop.com hvor de lokket med kule gratis bærenett med hver ordre, så surfet jeg jo innom siden deres. Igjen. For her var jeg for et par uker siden og begrenset meg ved å delete hele handlekorgen jeg hadde plukket med meg. Men ikke i dag. Etter å ha fundert på det, bestemte jeg meg for at jeg trenger dette skjerfet, og denne tanga'en. Kanskje gjør den meg til supermamma? det er lov å håpe. Tror mine siste shoppingkick muligens er resultatet av å praktisk talt ikke ha handlet noe til megselv siden jeg ble gravid. Det er jo såå kjekt å kjøpe babyting/klær!


Nå skal jeg se Lipstick jungle før jeg legger meg. Natta!


post signature

4 kommentarer:

girasole sa...

Åå, kult! Handlet jo på nyåpnede Topshop i NY, og fikk med de kule handlenettene - vil gjerne ha flere!! Så skal definitivt ta en tur på nettsiden, hørte at de nettopp begynte å sende til Norge :D Jeg er halvveis i sesong 2 av Lipstick Jungle - underholdende serie!

Emmas Verden sa...

Heisann :)
Jeg har ikke nettbutikk,men hvis du finner noe du liker på bildene,så er det bare å sende meg en mail,så får du vite pris av meg ;) Jeg kan godt sende varer til deg :)
Ha en fin dag!!
Klem Anne***

Harmonisk lykke sa...

Hei hei, Takk for kommentaren! Jeg er veldig fornøyd med resultatet av tv-benken. Bordbeina satt på et annet møbel - et nattbord/bord med navnet trollsta. Sjekk link: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20134107
Absolutt verdt pengene spør du meg.

Jeg må innrømme at jeg også fylte kurven inne hos Topshop etter at jeg fant ut at de sender til Norge - og at jeg også gikk ut av siden før jeg kom til kassen. Men jeg må nok en tur innom igjen! Vi fortjener jo litt nytt selv om vi er mammaer :D

Anette {foreldremanualen} sa...

Så bra at de sender til Norge!! Det skjerfet var kjempefint.