torsdag, juli 30, 2009

Shopping, Ikea og cafè besøk + got bread?

I dag har vi gjort masse! Først dro Dronningmannen, Stjernebarnet og jeg på Ikea. Det plukket vi opp noen hvite plastbokser som skal brukes som oppbevaring under benken i lekestuen. Et lite, hvitt Lakk bord (Stella skal få egen puslekrok i stua). Noen små glass og lekebestikk, en ramme, batterier og lyspærer ble også lagt i handlekorga. Deretter dro vi på SMAK i Sandnes (elsker den butikken, kunne gått der i timesvis). Der kjøpte jeg en søt lampe fra Anouska, og en stor "diamant"-knott. Knotten skal brukes som innvendig dørhåndtak i Villa Stella, og lampen skal inn der den også.


Dronningmannen kjørte meg så inn til Stavanger, hvor jeg traff Hege og Lise på Cafè Sting. Kyllingsmørbrød, RØDVIN og kaffe moca MMMMMMM. Et år siden sist jeg så disse fabelaktige damene, synd det blir så sjeldent. Etter mye rødvinsbabbel fra min side, vandret vi litt i gatene (les; Stavangers butikker). Fant en fantastisk chaiselong/sjeselong på Fretex - til 598,- Argh! Den gamle meg hadde kjøpt først og tenkt etterpå. Men saken er at sånn som huset står nå har jeg absolutt ikke noe sted å oppbevare den i påvente av oppussing. Håper noen som kan gi den litt TLC får snappet den opp. Etter en liten tur innom Indiska har Villa Stella nå to grønne hjertekroker og en blomsterpotte som skal henge på utsiden.



Vel hjemme foretok jeg en liten make over på brødboksen jeg kjøpte på Living for noen uker siden. Limte altså på teksten "got bread?" i sølv. Syns det gjorde seg. Skal skifte håndtak og, må bare finne det riktige først. Har forøvrig en ekstra "got bread?" decal, hvis noen er interessert. Fin å ha på brødboksen, kjøkkenveggen etc. Send meg en melding/mail.



post signature

5 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Me want! :))) Den var kul ;)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Solgt ;)

Send kontonummer på mail vibekeor@gmail.com så skal jeg føre over pengene ;)

Snøstorm sa...

Brødboksen ble kjempekul! Finfint at du er med på trekningen av en veske på bloggern min. :D Jeg handlet de lysestakene på Ikea Furuset utenfor Oslo. Måtte nesten sloss med en annen dame om dem. :P De var jo så billige og jeg ville ha dem, men damen prøvde å ta dem ut av hendene mine. Da følte jeg liksom at jeg måtte kjøpe dem. :P Måte på å bli overmannet av shoppingdilla da, hehe.

Camilla sa...

Kjempestilig brødboks! :D

My Wonderworld sa...

Så mye fint du har kjøpt deg!