søndag, juli 26, 2009

Sydag...

I dag dro vi til Ikea, og handlet inn det jeg trengte for å lage en sengegavl. Ble så inspirert av Harmonisk lykke at jeg ville lage noe lignende. Mulig det kommer bilde ved en senere anledning, men soverommet vårt er bare ikke i nærheten av å være bloggifiset...

Av stoffet som ble til overs sydde jeg to pynteputer. Mangler fyll da, så helt ferdige ble de ikke.

Etterpå begynte jeg på lappeteppe prosjektet som jeg har tenkt på lenge. Fant fort ut at jeg trenger mer stoff, men nå er jeg ihvertfall i gang!

Ønsker dere alle en fin helg!


post signature

P.s. Kakefatet fra innlegget under fikk bli med hjem fra Ikea i dag, og er aldeles skjønt!

2 kommentarer:

Harmonisk lykke sa...

Hei igjen og takk for super hyggelig kommentar! Så gøy at du ble inspirert! Håper du legger ut et bilde etterhvert :) Ha en nydelig søndag.
Klem fra Christine

AK sa...

Hei du! Du var ny for meg, og glad du førte meg hit til deg! Det var et veldig bra tips, ,men jeg er nå fast med en ikke fullt så ryddeglad svenske, men han duger til mye annet og alt han sier er musikk i mine ører!! Ha ha!
ha en flott kveld videre, klem AK;)