mandag, juli 20, 2009

Tilbake til skolebenken!


Jeg fikk beskjed for et par dager siden om at jeg er kommet inn på Universitetet til høsten. Wow! Dette blir spennende! I en alder av 30 år - med mann, barn og boliglån - skal jeg altså bli student igjen! Jeg har hatt god tid til å tenke meg om mens jeg har vært hjemme i mammapermisjon det siste året. Så nå skifter jeg retning, fra grafisk design, til Samfunnsfag og personalledelse. Gleder meg til å starte et nytt kapitel!

Illustrasjonsbilder fra uis.no

6 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Gratulerer! Dette blir spennende for deg. :)))

moa sa...

Gratulerer med plass på univeristetet - så spennende! og du er jo så ung!
..ha en fin kveld

moaklem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

30 år er da ingen alder. Du har jo veldig mange yrkesaktive år igjenn. Her jeg sitter og jobber aleine så tenker jeg på hvor sosialt det er å være student. Det blir sikkert helt topp. Lykke til:)

Ønsker deg en herlig ukeslutt.

Min stil sa...

Hei hei. Koselig blogg du har. Så spennende å bli student igjen. Har vært inne på tanken selv. Er grafiker jeg også, men uten jobb. Nedskjæringer over hele linja. Problemet er at jeg ikke kan bestemme meg for hva jeg vil bli, der jeg kan få en jobb her jeg bor. Har nemlig ikke så veldig lyst å flytte siden jeg har en mann som jobber i nordsjøen og er litt avhengig av å ha barnevakt til lillejenta mi av og til. Det er jo ikke akkurat lett å finne en 8-16 jobb lenger heller. Vel vel, vi får se hva som dukker opp. Lykke til på skolen i alle fall.
Klæm Susanne

igi sa...

Gratulerer! Spennende med en ny retning i livet! Ha en fin dag!

disa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.