lørdag, august 29, 2009

Award + utfordring||


Denne flotte awarden fikk jeg fra Cathrine, som har bloggen My so called life. Sammen med awarden fulgte utfordringen om å fortelle ti ting om megselv. Here goes:

* Jeg er halvt nordlenning, halvt trønder, født i Stavanger, og tilbrakte noen av mine barndoms år i Brunei og Holland - før vi igjen flyttet tilbake til Stavanger. Dialekten min er min egen :)

* Da jeg var 17 flyttet jeg alene til Trondheim, for å ta VK2 foto.

* Jeg har jobbet som frivillig i Dyrebeskyttelsen i ca. 2 år.

* Jeg har vært på Roskilde festivalen 4 ganger: i 1995, -97, -98 og -99.

* Min første bil var en splitter ny Skoda Fabia stasjonsvogn. Kjøpte den da jeg var 26. Hadde den i ett år, men så solgte jeg den til fordel for en 2004 mod. Rav4. Denne har jeg enda. Regent red - elsker fargen! (Skodaen var forøvrig Granite grey)

* Jeg elsker Paris.

* Jeg ELSKER indisk mat.

* Min "hemmelige skrekk" er å måtte hoppe i fallskjerm.

* Har varierende grad av flyskrekk. Men elsker å reise, så biter det i meg.

* Liker ikke å bli trykket inn i en A4 tilværelse, har alltid vært litt "alternativ".

Awarden og utfordringen sendes videre til damene som driver disse flotte bloggene:

The Lavendar room

Wallas verden, brukt på ny

My wonderworld Fairytale

Rosa Engler

Min vinterverden

Fru Lunas Drømmefabrikk

The Mint home

I nr. 56


Elisabeth's hus




post signature

6 kommentarer:

Mona sa...

Oi så koselig!!! :) Tusen takk for den, må selvfølgelig føre denne videre i morgen!! (i dag er det festival i nabolaget så er bare hjemme for å spise å få på litt klær) *klemmepå*

salige lavendel sa...

Hei, jeg fant den fine bloggen din på Nib. Takker for titten og ønsker deg en fin kveld.

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

næmmen! min aller første award! tusen takk :-D
tar utfordringen, men må gjøre det senere da vi straks får besøk :)

ha en flott lørdagskveld og søndag ;)

Fru Luna sa...

Tusen takk for award og utfordring :) Håper du får en flott uke! Klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Juhuu!!
Takker og bukker.
Da slipper jeg å fundere på tema i neste innlegg. Eller når det passer å slippe å tenke;)
Morsom lesning. Jeg har også vært på Roskilde. Litt før deg 90,91,92 og 93. Kommer ikke over at jeg så Nirvana;) Var der siste gang i 2003. Måtte bare bevise at jeg ikke var for gammel;9 Men hadde med oss bobil den gangen da. Anbefales.

Ha en superduper uke
Klem:)

Alexandra sa...

Hei!
Et litt sent svar fra meg. Tusen takk for min første award og utfordring! Setter stor pris på den :)