tirsdag, august 11, 2009

Barnehagebarn + vant i rom123!!!


I dag fikk jeg telefon fra barnehagen Stella skal gå i. Opprinnelig skulle hun starte den 18. - samme dag som jeg starter på universitetet. Synes det var trist å ikke kunne være med på innkjøringen, så jeg tok kontakt med barnehagen tidligere i sommer, og lurte på om det var mulig å starte litt før. Dessverre gikk det ikke mulig pga ferieavvikling osv. Men så ringte de altså i dag og sa at hun allikevel kan få starte i morgen! Så da kan både mamma og pappa være med, det blitr kos - og litt betryggende for oss foreldre.

Lille stjernebarnet mitt var på kontroll på helsestasjonen i dag. hun er blitt 77 cm, og veier 9260 gr. Hodeomkrets 46,3 cm. Hun ligger litt under gjennomsnittet, men godt innenfor normalen. Lengde/vekt/hode er perfekte i forhold til hverandre. Flinke jenta mi finn MMR vaksinen i dag. Ikke stas akkurat da helsesøster ga den, men helt topp etterpå, flinke jenta mi!

Da vi kom hjem hadde jeg fått mail fra rom123. Jeg har jammen vunnet et kjøkkensett fra OBH Nordica bestående av vannkoker, smørbrødgrill og Frutti Blender. Jippi, håper jeg får det i lilla!

post signature

9 kommentarer:

Elis@beth sa...

Så flott!! Og gratulerer som vinner-så digg!!

Ha en fin dag!

Mona sa...

Grattis som vinner (vinnerlykke, hva er det??)!!!!! Stella er helt perfekt hu vettu, er no sikkert en kilo lettere enn Mia nå tenker jeg :)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Lykke til med barnehagestart og gratulerer med premie! :)

IfraLahell sa...

For ei nydelig tulle du har, og så søtt navn.....dåååån ;)
Lykke til med barnehage innkjøring, håper det går bra!
Og grattis med premie!

karianne på landet sa...

gratulerer med premie:) så bra du fikk være med på innkjøring i bhg. føles nok litt bedre for mamma kan jeg tro:)

♡rosaengler♡ sa...

Såååå bra at det ordnet seg i barnehagen- gull verd å få lov til å være med :D
Gratulerer masse med premien *lilla* er nyydelig
Klem og ha en strålende dag

Ida sa...

For en skjønn liten jente! Stas og skummelt med barnehagestart! Godt å høre at det gikk så fint - det er ofte verst for mammaen ;-D

Grattis som vinner i rom 1 2 3, kjempefin premie.. heldiggris!

Kanskje du er like heldig hos meg - selvom jeg ikke kommer til å matche den premien.. hihi!

klem

marita sa...

Gratulera så mykje som vinner :):)
Gikk alt bra med Stella i bhgen idag?


Fantastisk fin og koslig blogg du har, med masse nydelige bilder. Var fotograf du skulle vært ;)

Lima sa...

Kjempe fine bilder av lille tulla di :)
Så deilig at Stella kunne starte litt tidligere i bhg., slik at dere kan få litt tilvenning først.
Gratulerer så mye som vinner da, så moro :D

Tusen takk for kommentar, jeg fikk selv åndenød når jeg så skapet :P Det koster 1199kr på Kremmerhuset.