tirsdag, august 25, 2009

Bruka og kveldskos på en vanlig Tirsdag...


Var en snartur i byen etter skolen - og fikk rasket med meg denne herlige Godis skålen fra Bruka Design (er det noen andre som sier feil - Burka - om disse?) Så nå skal jeg kose meg med nye Kamille Mor & Barn, Bolig Pluss, smågodt og en episode med True Blood. Helst alt samtidig! Er forresten blitt små hekta på True Blood, har kjøpt ses.1 på dvd fra USA. Heftig vampyrserie, for de som måtte være interessert...

post signature

9 kommentarer:

The Lavendar Room sa...

Skikkelig kosekveld på deg og ja:) Har og ligget på sofaen ikveld med Kamille Mor og Barn, Kvikk Lunsj og kopp te! Litt herlig det og av og til, litt sånn "høstete":)

lovecountrychabbychicstyle sa...

oi dette såå veldig koselig ut!!
elsker sånn kos, blader og snop:)
Jeg prøver å legge sånne kosestunder til fredager og lørdager:)) hehe men ikke lett! men man skal unne seg sånt inniblandt:)

kos deg du:)

klem Lillan

Nostalgia sa...

Høres ut som en perfekt kveld dette ! Her ligger Boligpluss og venter på meg også, smågodt er det litt verre med :-D

Ønsker deg en deilig uke !
Klem, Nostalgia

♡rosaengler♡ sa...

takker for tips ang serier, jeg liker vampyrer lol
jeg har en episode av csi på getboksen og chilllinøtter i skapet i kveld som jeg skal kose meg med :D

Klemmer

Lottas Himmelrom sa...

Olala for en herlig kveld..må jo kose seg:)
Klem klem

Elis@beth sa...

Herrlig! Hadde også godis i godis skålen og Kamille mor og barn ved min side i går kveld! Ble skuffet over bladet...det første som kom ut er nesten sundlest og jeg fant så masse inspirasjon i det !! Nei dette var ikke like bra desverre!! Hva syns du??

Ha en fin dag!

The Lavendar Room sa...

Takk takk:) du sko sett rest
en av huset du, ikke fullt så gjennomført! Va utrolig gøy å innrede:)
Skapet er a la Ikea! Kjempe fin synes jeg, og ikke dyr heller-glass dørene må kjøpes utenom.

Ha en fin (regnfullt) dag!
Klem Julie Helen

The Lavendar Room sa...

Forresten... når du bestillte klær fra topshop, kor lang tid gikk det før du fikk de-med tanke på tollen..?Har lyst å bestille någen klær, men usikker på om eg får de til neste lørdag. Veeeeldig kjekt at me kan bestille topshop til norge nå:)

lovecountrychabbychicstyle sa...

hehe ja det begynner å bli ganske mange interiørblader nå!! på narvesen kan man praktisk talt gå bananas!! :) men man må plukke seg ut noen favoritter og Lantliv er så absolutt en av favorittene:)) Har 3 svenske favoritter og 3 norske favoritter;) Drömhem & trädgård, alt i hemmet og Lantliv som er svenske:) og Rom 123, boligpluss og vakre hjem og interiør som er norske:)) disse måå jeg ha:)) hehe det er en del penger for alle disse...men ikke røyker jeg og ikke bruker jeg så mye penger på alkohol og den slags heller...så noe må jeg jo bruke penger på:)) haha !!

Godis er godt:) idag har jeg et bilde på bloggen med blad og goddisskål også;) Lakris er den beste goddissen synes nå jeg.

goklem Lillan