lørdag, august 22, 2009

Høstens fottøy

I dag var vi hele familien ute på skoshopping til Stjernebarnet. Vi var faktisk bare på en butikk, Skoby på Forus. Gikk og kikket i hyllene, men fant ingenting som var som jeg hadde sett for meg. Fant et par skinnsko som var nydelige (698,-), men selv om de var litt høye så var de jo åpne med reim over (Mary Jane style).
Men plutselig så jeg dem! Et par miniatyr joggesko fra Timberland - de sto helt alene på en hylle sammen med identiske damesko. Sprang bort, og Jippi- de var faktisk riktig størrelse + de var på salg (298,-)!!! Så fant jeg ut at det ville være kult om mor og datter hadde like sko, men de hadde dessverre bare str. 40 igjen i voksenstørrelsene. Jaja, så sparte jeg de pengene.
Er de ikke fine?
Jeg var nettopp på Meny, og der fikk jeg denne skjønne matboksen til Stella


Jeg er stor Flåklypa fan, og synes denne var helt fantastisk! Den er litt mindre enn feks Blafre matboksene. Så kult å få noe så fint gratis.
Jeg oppdaget dette bladet for barnehage foreldre her om dagen. Måtte kjøpe det med meg i dag. Skal kose meg med det, melkesjokolade og rødvin!


Ønsker dere alle en fin-fin lørdagskveld!

post signature

3 kommentarer:

♡rosaengler♡ sa...

For noen herlige sko- og for en flott pris på de.
Den matboksen er jo super fin, og egentlig fin størrelse på siden de får ett måltid i barnehagen :D
bodde mange år på olaf ryes plass (6år) før vi flyttet opp hit. Er godt å være der nede på besøk men alltid godt å komme ut av byen og hjem...
Ha en god lørdagskveld ♡

Elis@beth sa...

Så fine sko!!!

Ha en fin søndag!

Guttemamma sa...

Bittesmå skoe, så herlig!! Du, trekantene er 14 cm på sidene og 12 cm øverst!!
Ha en fin søndagaskveldd!!
Anette:-)