søndag, august 30, 2009

Lundsvågen naturskole

I dag dro vi til Lundsvågen naturskole. Et sted jeg ikke har vært siden barneskolen, la oss si ca 20 år siden... Vi kikket i akvariene, der var det masse spennende, rart, og litt...ekkelt! Selvfølgelig ingen bilder derfra da jeg bar Stjernebarnet, men her er noen bilder fra da vi satt og koste oss med vafler og kaffe på utsiden.

For meg er de like som to dråper vann!

- bare tenk tenk tenk (min lille supersnuser)

Fikk overtalt Dronningmannen til å ta et bilde av meg og Stella

Det var kjempekoselig. Vurderer å dra dit neste søndag også, men litt bedre planlagt. Dro på impuls i dag, på vei hjem fra noe annet. Stjernebarnet mitt skulle hatt klær for å leke i sanden, og plaske i sjøkanten. Fikser det neste gang.

Kan ikke motstå å legge ut dette bildet av jenta mi, som kan drikke helt selv!


post signature



4 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Det er vel fare for at frøkna er litt lik sin far ja... ;) Fine bilder!

Susanne sa...

Hei! Måtte jo selvfølgelig innom å titte hos deg også, og bloggen din er uten tvil blant en av mine favoritter! har lagt deg til på blogglisten min, og som følger av bloggen din!:)

gleder meg til å lese mer utover høsten;)

Susanne

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Så koselig med en liten søndagsutflukt!
Jeg er enig med deg i at far og datter er ganske like ja! :)

Koselig at du fikk overtalt (!?) stjernemannen til å ta bilde av dere.. hehe!

Ha en flott mandag :)
Klem fra
Laila Johanne

girasole sa...

Herlige bilder :-)