søndag, august 16, 2009

Ny frisyre + vant filmquiz!

Etter noen regnfylte dager på hytta, er vi nå tilbake i like regnfylte Stavanger. Det mest spennende som har skjedd er at Stjernebarnet mitt har fått ny sveis. Dvs jeg har klippet av henne den lange luggen. Vi synes hun ble helt anderledes, og kanskje litt mer jentete?

Før, lang lugg:

Etter, kort lugg:


Hun har sovet elendig de to siste nettene. Reiseseng er ikke stas. Mulig hun fikk en liten reaksjon på MMR vaksinen, hun var litt varm i går. Og et par "spennende" bleier indikerer at det kanskje er nye tenner på gang. Muligens hadde alle faktorene innvirkning på de urolige nettene - uansett er det godt å være hjemme. Nå sover hun søtt, leggingen gikk helt som normalt.

Må bare legge inn et lite bilde fra i ettermiddag. Kult med Drømmehagen ser dere!

Da jeg gikk gjennom mailen min fant jeg en hyggelig beskjed fra Cathrine, som skriver bloggen "My so called life". Jeg hadde vunnet film quiz'en på bloggen hennes, og får en dvd + overraskelse i posten! Tusen takk, gjett om jeg gleder meg!

Ellers så begynner Dronningmannen i sin nye jobb i morgen. Han har parkert betongpumpa, og skal tilbake til forskalingen. Holder seg med andre ord innenfor betongverden. Håper han kommer til å trives, og ønsker han lykke til - skjønnasen min.


post signature

8 kommentarer:

Camilla sa...

Så søt med ny sveis da. =)
Drømmehagen er jo bare helt topp. Eneste gangen han sitter stille her er når drømmehagen er på. ;)
Men du, hvordan "får du lov" til å ha pynt under tven der? Simen kaster alt jeg prøver å sette på tv benken i gulvet. :p

M sa...

Gratulerer med film quiz`en!
Og for et skjønt barn du har, ha en fin dag, klem,M

Elis@beth sa...

Så nydelig liten venn!!

Gratulerer som vinner av konkurransen, morro!

Ha en fin dag!

Elis@beth sa...

Fant du?? nææææ, så digg! Her i Tromsø er det ingen som selger Maileg :-( kjedelige greier!!

Gleder meg til å se hva du har kjøpt!!

♡rosaengler♡ sa...

Såå fin hun ble med kort lugg ♡
gratulerer masse med premien, så morsomt å vinne ;)

torleif ann karin sa...

Helledussan for en yndig liten snelle. Ble søt i kort lugg.
Klem Ann<3

www.sessanochprinsessan.com☆ sa...

Är det möjligt att vara så bedårande vacker!! Gosh för noen ögon ♥

Hittade hit via rosaengler & likte bloggen din så himla gott ;D

Ha en flott vecka

//Sessan

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Tenker på dette hver gang jeg ser den lange luggen hennes, men jeg går for spenner og sparing av hår fremfor klipp, som blir gæli. HAr en tendens til å bli det i familien vår. ;P

Måtte vise mannen bilder av Stella, og vi er enige - Stella og Hedda er faktisk snarlike!

PS: Rødt er fint! ;)