mandag, august 17, 2009

Shopoholiker, Maileg

Hei,

jeg heter Mari Ann, og jeg er shopoholiker. I dag fant jeg en liten butikk utenfor Stavanger sentrum, som hadde Maileg kaniner. Det ble 3 stk på oss i dag. En medium i rød nattkjole, en small gutt med rød pysjamas (vår første gutt!), og en extra small (?) liten jente som bare måtte være med.


Se det skjelmske blikket!


Etter Stjernebarnet hadde lagt seg dro jeg på klesshopping til megselv. 1 time hadde jeg på meg. Det resulterte i 3 bukser, 1 skjorte, 1 bh og et pannebånd. Ja, og en smurfebody til vesla da ;)


post signature

3 kommentarer:

girasole sa...

oh my! du har virkelig fått trening i å shoppe raskt. virkelig mye du fikk rasket med deg på en time! :-)

Elis@beth sa...

De er jo bare sååååå fine! Vi har også den store jenta i nattkjole!
Flink og shoppe er du iallefall!

Sitter å får i meg litt mat før jeg vekker ungene! Skal jobbe i barnehagen deres i dag, det blir koselig!

Ha en fin dag!

Klem!

bodil sa...

Hei.Tusen takk for komentaren på bloggen min veldig koselig det.Søte kaniner du har kjøpt.Virkelig nydelig jente du har.Kos deg med henne de blir så fort stor.Ha en riktig fin Tirsdag.Bodil