lørdag, august 29, 2009

Spøkelse på besøk!!!


Hehe, jeg må bare vise disse bildene av Stjernebarnet tatt tidligere i dag. Det var utrolig morsomt å leke med hettejakken til mamma! Og ikke tale om jeg fikk den tilbake. Uhuuu - det søteste spøkelset jeg har sett *sukk*...



I kveld laget jeg pizza til Dronningmannen, det så sånn ut



- Og den smakte veeldig godt! Nå skal vi fortsette True Blood maraton'et vårt. Har sett 2 episoder i kveld, må nok se en til før vi finner senga :)

post signature

8 kommentarer:

Kjersti sa...

For et nydelig lite spøkelse!
Ha en fin lørdagskveld videre, her venter det nattevakt...

Linda S sa...

Så koselig blogg du har :) Skjønt lite spøkelse ♡ Og så drikk du av samme fine alvekoppen som eg kjøpte meg forrige dagen ♡

Camilla sa...

nam, den pizzaen så god ut! Nydelig spøkelse du har. ;D

tinemor sa...

Heia.
Nei, Irina/Alex har ikke kjøpt skolebenken.
Hun har holdt av messingkandelaberen.....

Ingunn sa...

Ååå så nydelig spøkelse! Og den pizzaen så god ut.

Ha en fin søndag.

Mona sa...

<3 herlige lille spøkelse, hun kan spøke i mitt hus når som helst asså ;)
den pizzaen så helt rå ut, nammis....... kunne godt ha tenkt meg noen stykker av den der ja!

Violetta sa...

Uhuuu for et skummelt innlegg! Takk for at du blir med i konkurransen og for at jeg har fått en ny følger, koselig! :)

Frk. Maya sa...

Hihi, ikke så veldig skummelt det spøkelset. Må være av den snille typen*fnis. Men søtt var det!
Pizza...slurp, nå fikk jeg lyst på det. Den så innmari god ut!

Maya