torsdag, august 06, 2009

Vellykket tur til Moi!

Dronningmannen, Stjernebarnet og jeg pakket oss inn i bilen og tok en liten roadtrip til Moi i dag. Formål: Kikke på butikken Landstil. For en herlig butikk, med hyggelig eier. Noen skatter ble med meg hjem. En stor "M" av tre. To kleshengertrekk, med "My favorite" påbrodert. 3 søte små tags, som foreløpig pynter opp noen stearinlys. En kul knagg, med mange blomster på. Og endelig er jeg den stolte eier av Durance vaskemiddel (Lavendel), romspray (Lavendel) og duftekuler (Appelsin/kanel). Vi datt litt tilfeldig innom en annen butikk på Moi, som het "Altmuligbutikken - alt æ billig". Der fant jeg det flotte sølvbordet på bildet under. Skjønte straks at jeg ville angre kraftig om jeg ikke kjøpte det. Dronningmannen skjønte det etterhvert han og.




I kveld foretok jeg nok en kjapp makeover med Mekonomensprayen. Noen gamle skohyller som er blitt stående i påvente av at yttergangen skal pusses opp. Regner med vi skal ha skoskap da, men foreløpig er det blitt litt mer glam der ute nå som de er blitt sølvfargede.


Helt tilslutt: denne lille karen krabbet oppover husveggen vår i går. Furry! Fuzzy! Lodden så det holdt! Kan det være parykk? hehe


post signature

7 kommentarer:

Laila Johanne sa...

Så mye fint du har kjøpt!
En alt-mulig-butikk hvor "alt æ billig" må jo være en drømmebutikk! Sølvbordet var nydelig!
Jeg holder på å pusse opp et gammelt bord i samme stil.... kanskje sølvspray er tingen..? Hm. Må definitivt tas opp til vurdering!

flott liten krabat av et husdyr dere har fått dere forresten!

Ha en flott helg! :)

Lottas Himmelrom sa...

Hei hei!
Åh det var mange fine ting:) Heldige du:) Så fine skohyller og alt..og et husdyr og... ;) Ønsker deg en forts fin kveld/natt!

Klem fra Lotta

My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg skal til Landstil imorgen og gleder meg :)
Hvor ligger den andre butikken ??

Mye fint du fikk deg :)
Klem,Kari

Mona sa...

så mye fint! rådigga det bordet, omg sier jeg bare!!!
tror forresten det må være parykk det der ja, men nååh så søt den var :D

Trudelutten sa...

Hei! Må først si at du har en veldig fin blogg. Har akkuart sett på koselige bryllupsbilder :-) Så til saken. Jeg har endelig rotet meg til Mekonomen (Er en i Bergen) for å få tak i sølvsprayen til diverse prosjekter. De var hyggelige og behjelpelig de, men kunne fortelle at det ikke samme produkter i alle deres butikker og dette merket hadde de ikke. Han foreslo så at jeg sendte en av disse blogg-damene en meld og fikk oppgitt nr som står på boksen og så skulle han fikse det likevel :-) Så kunne du sendt meg det på mail trudep@c2i.net hadde jeg blitt veldig glad. På forhånd takk og god helg til deg og dine :-)

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Takk for tipset om saften :-) Skal sjekke ut nettsiden etterpå :-) Har kokt ripssaft i kveld å sitter å nyter ett glass med isbiter oppi nå :-) Nam :-)

Koselig blogg du har! Og fine ble skohyllene dine som har har fått en makover av mekonomen :-)
Du hadde fått kjøpt deg mye fint på tur også :-)

Ha en superfin helg :-)

Home By Virginia sa...

Heisann :)

Så hyggelig at du vil være følger av bloggen min... Det setter jeg stor pris på... :)

Mange fine funn du viser fra Landstil... *Sukk* De har så mye fint...!!!

Ha en fin søndag, hit kommer jeg igjen... :)

Klemmer fra Malin Virginia