fredag, september 25, 2009

Cake me away!

Siden Dronningmannen er i München og drikker øl, fant jeg ut at lørdag er en glimrende anledning til å samle Babyverden-jentene. Disse flotte damene ble jeg kjent med da jeg gikk gravid. Alle barna våre er fødte i mai 2008, så de begynner å bli "store". Sjeldent vi ser hverandre nå, så gleder meg! I morgen skal jentene (og muligens barna) få servert kake her. Min aller første figurkake. Laget den til min egen 30 årsdag, som jeg feiret samtidig med Stjernebarnets 1 årsdag (kaken hennes var min 2. figurkake). Men denne ble ikke tatt av, og ble frosset samme dag. Har ventet på en anledning til å ta den opp, den er jo ganske stor...
Min 30 års-kake. Det var lys med 30 på den. Gulrotkake.


Stellas 1 års-kake. Det var lys med 1-tall på den.

Synes dere det er dumt å servere "gammel" kake? jaja, serveringen er heldigvis ikke poenget med treffet.

Ønsker alle en fin fredagskveld!


post signature

9 kommentarer:

Alexandra sa...

Victoria er ett år og to uker, og veier 13 kilo. Hun er større enn de andre barna som er like gamle som henne i barnehagen. Hun er ikke tykk, for hun er ganske lang også, men heldigvis har hun masse å gå på. Har fått høre at jeg er heldig som slipper alt styr med mat. Og det tror jeg at jeg er også. Siden Stella har lite å gå på kan det jo ikke skade med litt pålegg som "frister".
Krysser fingrene for at matlysten fortsetter å være bra for lille Stella :)

Mona sa...

åååh så kos, du må hilse alle sammen!!!! savner gjengen asså, ingen tvil om det!

Alexandra sa...

Ja, kanskje bittelitt forskjell. Hoho :)

girasole sa...

Var kaken god? Så ihvertfall helt fantastisk ut! Du er flink!

Therese sa...

Så hyggelig da!! Mener bestemt at mai gjengen har vært den beste på bv- selv om jeg ikke er så aktiv der lenger:P

Black Feathers sa...

Takk for koselig kommentar hos meg ;)

Synes kakene dine ble kjempe koselige. Så flink du er. Det hender at man må putte kaker i fryseren, det er jo ikke alltid man har tid til å bake. Den smakte sikkert godt ;)

Ha en fin dag ;)

LYKKEBO sa...

For en fantatsisk flott kake!!
Koselig med "baby-treff":)

Klem

Kort og Søm sa...

Så fine kaker!!
Ja, tror den kanoen hadde kledd meg... :o)
Også syns jeg at dere helt klart skal slenge på Fredrikke bakpå stjernebarnets navn....veldig god ide.. "smiler og ler"..
Klem Fredrikke :o)

Glassveranda sa...

Guri så flotte kaker du baker!! 8) For en jobb! Men så ble de også utrolig flotte!

Ha en fortsatt fin uke!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.