torsdag, september 17, 2009

Damn, I'm good! + Maileg-post!

Ja, det må jeg virkelig si at jeg tenker om megselv i dag. Studiedag i dag - og for første gang har jeg hatt hele torsdagen tilgjengelig, intet sykt barn som må kjøres histen eller pisten til undersøkelser. Her er hva jeg har gjort i dag: lest sosiologi og metode, hengt opp hylle på vaskerommet, vasket 3 maskiner med klær - og brettet sammen dette, støvsugt vaskerom, yttergang, gang, trapp, loftsgangen, barnerommet, laget annonse til finn.no, tatt fotbad, vært på Posten, laget middag og ryddet oppvasken. Dette er MYE til meg å være! Gir meg selv et klapp på skulderen. Dronningmannen har nå jobbet overtid (sent) de tre siste dagene. Stjernebarnet har vært helt umulig når det har kommet til legging. For hvert skritt frem er det 8-9 tilbake... I dag sovnet hun faktisk 19.45 - i motsetning til feks i går da hun sovnet i 22-tiden. Jaja, nok klaging.

Se hva som kom i posten i dag! En mammakanin, en pappakanin, og en liten Stellakanin. Det er de tre i nattøy til venstre i sofaen.

Her er noe jeg skulle vise i forrige uke, en liten sniktitt på knottene jeg har kjøpt til mitt nye skap (fra SMAK på Sandnes)

Men tiden går, og skapet er allerede oppe og står med knottene påmontert, så her får dere helhetsinntrykket også. Skapet heter Smådal, og er fra Ikea. Oppdaget det inne hos The Lavender room, se hennes barnerom her. Tusen takk for den detaljerte beskrivelsen om hvor det står på Ikea, fant det med en gang! Jeg har ikke begynnt å "innrede" skapet enda. Det kommer!


Vet det er mer jeg hadde tenkt å dele med dere, men kommer ikke på mer i farten. Det har vært så travelt/stressete denne uken at jeg har ikke fått satt meg ned for å skrive før nå. Nå skal jeg besøke alle dere som har lagt igjen så trivelige kommentarer hos meg! Etterpå skal jeg se sesong finalen av True blood, ååå som jeg har gledet meg til jeg skulle få tid til det!


post signature

7 kommentarer:

Mona sa...

Hei! koselig med kommentar!
betalte 200kr for senga, så ikke no dyre greier det heldigvis, kjente den igjen fra ikea ja, å morsomt nok så heter den Meldal, som igjen er nabokommunen vår her :D

Søte kaniner du har, å jeg er dødsimponert over hvor mye du har gjort i dag, det burde jeg og få unnagjort snart kjenner jeg!

*klappe deg på skulderen*

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

hei! så koselige maileg'er du hadde fått i posten! du er jammen heldig :)
Jeg syns at du har all grunn til å være stolt over deg selv :) Veldig flink jente :D
Skapet var skikkelig fint... Er på jakt etter en hylle evt et skap til å ha på barnerommet, kanskje du har noen gode tips? :)

Vi er hjemme hos mine foreldre på Stord! Det er såååå deilig å komme HJEM innimellom :)

God helg til deg og dine!
klem fra meg :)

Therese Dorthea sa...

Så effektiv du har vore i dag :) Deilig med slike dagar!

God helg!

Lindas hus sa...

Ser at kaninene formerer seg raskt i hjemmet ditt;) mer hybelkaniner her i gården...kjempe søte var de. Og jeg likte skapet ditt veldig godt! Når det gjelder bengalakk var det maling i 90 glans. Og det var ikke noe vansklig å male med det. Men jeg tror nok jeg heller vil velge svart oljemaling i 90 glans neste gang! Synes det fort går av et skall hvis man kommer litt hardt borti kommoden! Natta klem fra Linda

Kort og Søm sa...

Du har jammen vært produktiv!! :o)
Søte kaniner!

Rita sa...

Jeg gir deg et klapp på skulderen jeg også for jammen har du vært flink! Du måtte da ha fått utrolig mye ut av dagen:)
Så fine kaniner du har kjøpt deg. Morsomt at du har en hel liten samling!

Ha en riktig god helg!

The Lavendar Room sa...

Heihei! og gratulerer!!! Velfortjent må jeg si, nydelige jenta dere har...DE store blåe øynene!!
Så bra at du fant skapet:) det var fint med de knottene,hmm...kanskje jeg skal vudere å bytte ut de på skapet til emma og...
Nå skal jeg kose meg og lese gjennom bloggen din, har gått glipp av noen innlegg hos deg nå.

Ønsker deg en finfin kveld!
klem Julie Helen