søndag, september 13, 2009

Gyngehest ble til silver stallion!

Kjøpte denne gyngehesten av ei på finn.no i går, for 50 kr. Den var jo grei nok, men var litt skitten langs kantene på setet (håper virkelig det var sjokolade, og ikke noe annet) - så jeg bestemte meg for å fikse den. Den skulle egentlig bli hvit, men da jeg ikke hadde så mye hvit spray igjen ble den sølv i stedenfor. Synes den ble kul. Ride on horsey!




Ellers må jeg takke alle som har tittet innom bloggen min i det siste. For første gang hadde jeg over 100 besøkende på en dag, morsomt! Kanskje jeg skal legge ut flere ubloggifiserte bilder av resten av huset? hehe, da har jeg nok å ta av iallefall!



Her er hva jeg og husbonden koste oss med etter at Stjernebarnet var sovnet i kveld - Thai nudler og kald øl. Det smakte!

Ønsker alle en flott søndagskveld.

post signature

15 kommentarer:

Cecilie sa...

Fin gyngehest! :)

God søndagskveld!

Klem, cecilie

Under Karlsens tak sa...

oyoy,så stilig! Du har hodet og fantasien på plass,ser jeg! Sjønner jo at jeg ikke kan holde tilbake lengre,-Sølvsprayen må i hus:)

victoria sa...

så utrolig kuul den gyngehesten ble i sølv..
må skaffe meg sølvspray har jeg skjønt ;)
ha en flott søndags kveld
klem victoria

prinsesselinn sa...

oj, det så såååå godt ut, er stappfull av kake her så noe sterkt hadde gjordt seg på kveldingen;)
kom innom om du vil være med på giveaway;)

Mona sa...

hva slags spray kjøper du? (altså hvor?)
Blei jo skikkelig kul da, fytti sku ønska jeg fortsatt bodde noenlunde i nærheten av deg asså ;)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Så stilig hesten ble! Jeg kjøpte faktisk gyngehest på fretex i går, hadde planer om å male den hvit... men nå er jeg litt usikker for jeg syns den er litt sjarmerende slitt sånn som den er...

maten og ikke minst KALD ØL så fantastisk ut! Er det lov å ta seg en øl en søndagskveld? :)

Klem fra
Laila Johanne

Therese Dorthea sa...

Så kul den blei! :-) :-) Renknar med eigaren vart glad ;)

Gratulerar med over 100 besøknade på ein dag- det er kjekt!

God veke!

Klem Therese Dorthea

♡rosaengler♡ sa...

STILIG ♡
Jeg har også en slik gyngehest, men den er fra jeg var liten og jeg klarer ikke male den- litt for mange minner.

du, ang rotet under bordet, kjøp fine hvite kurver å ha tingene i :) finnes med lokk også- sier jeg som aldri får somlet meg til å kjøpt slike selv..

Lindas hus sa...

Kul gyngehest! Morsomt at du tok den i sølv! Når det gjelder kommoden er den arvegods!Bare jeg som malte den med svart bengalakk! Men det går sikkert ann å finne lignende på finn.no eller loppemarked for den saks skyld! Tusen takk for du ønsker å følge meg;D Jeg legger så klart deg til også! Ha en fin søndags kveld! Linda

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Så artig den ble! :)

Ferdigmalt panel er gull. Stor forandring på liten tid. :)))

marita sa...

Gyngehesten ble nydelig!! :)

Black Feathers sa...

Heisann, jeg kom over bloggen din på NIB. Du skriver så flott ;)
Gyngehesten ble skikkelig tøff, utrolig hva litt spray kan gjøre ;)

Ha en fin kveld ;)

ninabakke sa...

hihi, så stilig den ble! :)

Glassveranda sa...

:DD Den ble jo rålekker!! Du bare MÅ sende før- og etterbildet av den gyngehesten til NIB! :)

Takk for hyggelige kommentarer på Glassveranda!

Ha en riktig fin helg! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Anonym sa...

Hei! Artig å bruke sølvspray, kan jeg spørre hvilket merke du bruker?
:-) Mvh Linnea