tirsdag, september 01, 2009

O' spagetti-lykke i vimpel-heaven!

Da jeg kom hjem i dag lå det pakke og ventet på meg i posten. Kom ikke umiddelbart på hva det kunne være, og det sto ikke noe på pakken. Ble kjempeglad da jeg rev av papiret, og denne lå inni

fasongen røpte jo hva det var! Vimplene som jeg hadde bestillt fra Den lille vimpelfabrikken. Jeg var veldig spent på hvordan de ble, da snille Anette måtte ta i mot en spesialbestilling ang. fargene for meg.

Hun har lagt ut et bedre bilde på Den lille vimpelfabrikken som viser dem i all sin prakt. Anette, som forøvrig skriver bloggen Guttemammas, hadde også lagt med disse søte små tingene

Så koselig, tusen takk!

Som tittelen på dette innlegget tilsier, så hadde vi spagetti til middag i dag. Se bildene og døm selv, er det noe annet som er like morsomt å spise som spagetti?

Ønsker alle en hyggelig kveld!


post signature

13 kommentarer:

Guttemamma sa...

Å,du søteste snilleste.....blir rett og slett rørt...tusen takk for flott reklame!! (håper du så at jeg skrev til deh under og)
Så glad den falt i smak!!!
Datteren din er helt utrolig skjønn og jeg tror du er veldig flink til å lage mat...!!!
Stor klem

1. september 2009 10:33

Elis@beth sa...

Så koselig! Har også fått vimpler av henne-er bare så fornøyd!!

Ha en flott kveld!!

Klem!

Ida sa...

Så utrolig flotte, Anette er råflink!
Kjempefin sammensetning av farger og mønster! SØT jente du har :-) En liten smilepille :-)

Christine Louise sa...

Jeg har også bestilt vimpler fra henne :) de er så flotte :) Klem

♡rosaengler♡ sa...

HERLIG spagetti prinsesse ♡
De vimplene var kjempefine- får vi se bilde når de henger oppe også *blafrerMed Øynene*

klemmer

The Lavendar Room sa...

Haha, her er det ei jenta som koser seg! For en søting. Morsommt hvor mye de han kose seg med spaghetti:) Alltid en slager her hjemme.

Vimplene er utrolig skjønne!! Jeg er helt vimplete for tiden jeg..:)

TUSEN takk for awarden, snille du er! Litt seine takkemelding, kaninen vår greide å bite gjennom den eneste av ca 15kabler som vidar ikke klarte å fikse (pga fiber et eller annet) og da røyk både internett og tv! Kan du tenke deg? Så etter flere dager kom Lyse i ca 15minutter = tusen kroner!! Men nå er alt ordnet:) skulle ikke trodd at en liten hvit dunete nøste kunne lage så mange problemer.

Jeg dro til CoopObs på lørdag og fikk tak i masse ulltøy til Emma, takk for tips! Måtte nesten kjempe meg gjennom alle mødrene som ville og få tak i men klarte det til slutt!

Ha en finfin kveld:)
klem Julie

victoria sa...

så flotte de var da...
herlig liten frøken,min datter har den samme genseren, og hadde den på i dag og ;) ho og har den samme gleden over spagetti.. de er bare så skjønne de små..
klem victoria

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Skjønne vimpler og en aldeles NYDELIG spagetti-jente du har! *smelt*

Linda sa...

Kjempefine vimpler du har bestilt fra Anette!
Herlig med spagetti ja ;O)

Ha en flott dag!
Klem Linda

Petit sa...

Sånn vimpel står på ønskelista mi også. Må bare bestemme meg for om det er jenterommet eller gutterommene som skal pyntes med vimpel i første omgang.
For ei skjønn spagettiprinsesse :)

Mona sa...

kjempeflott var den!!!!! spagetti er en av mias favoritter og, like stas hver dag når hu får spise selv :)

Guttemamma sa...

En glede og en ære, skal prøve å få den avgårde senest lørdag!!!
Takk og klem

Dagny @ Beautiful Living sa...

Så utrolig flotte vimpler! Og en nydelig liten pike! Ser ut som om hun er omtrent like gammel som min lille bolle :)