søndag, september 06, 2009

Sjakkmatt til terningkast 5!!!


Vi dro tilbake til Lundsvågen Naturskole i dag (tidligere blogget om her). Der var det familiens dag, i regi av Lions. Tok masse bilder av lille Stjernebarnet mitt, men tror jeg skal begrense meg til å dele disse. Syns det var så kult med kjempe sjakk og ludo - og det syntes Stella og!









Til alle som har skrevet hyggelige hilsner ang. Stella: tusen takk for gode ord. Hun hadde et anfall i går kveld, hvor det var rett før vi dro til legevakten, men så ga det seg heldigvis. Og jenta mi fikk sove i strekk fra 24 til 06. Det var en god natt. Håper det letter nå, og at behandlingen fra osteopaten har gjort sitt.


post signature

6 kommentarer:

Mona sa...

så bra behandlingen fungerer! søte bilder av søt prinsesse ;)

Hege sa...

Nuudelige Stella - håper hun snart blir bedre, ikke noe særlig når barna har det vondt og man ikke kan hjelpe...
Tuusen takk for smigrende kommentar inne hos meg-må nok ha meg et bedre kamera snaart!
Det bildet du lurte på er en ca 130 år gammel vekt i emalje og messing...- skal legge ut et "helt " bilde av den en annen gang:-)
Den har STOR affeksjons-verdi for meg, fikk den av pappa da jeg var 17-18.
Ha en kjempefin uke, klem Hege.

marte sa...

Det er bra det finnes alternative behandlingsmåter som hjelper. Ser ut til å kose seg veldig i blandt sjakk og ludo i alle fall;)

Tulip sa...

Så koselig blogg:)

Kjedelig når barna er syke...ikke bra. Håper jenta di blir frisk snart!

Klem

M sa...

For noen skjønne bilder!!
Stakkars liten som har mavesmerter, huff og huff, håper det gir seg!
Kjekt at du blir med i konkurransen min, kommer sterkt tilbake....det er iallefall planen!!!
Klem i natten, M

ninabakke sa...

Så herlige bilder :)

Mvh Nina

bli gjerne med på fotoverden :)
www.fotoverden.blogspot.com