onsdag, september 02, 2009

Walla-post, Verner Panton og mini Marimekko...

Kom jammen hjem til post i dag også!
Denne pakken er en gevinst fra Wallas verden. Se det nydelige kortet!



Kjempefine zinkbokstaver, som jeg nok skal finne en fin plass til. Tusen takk!
Jeg skulle kjøpe meg kaffe før første forelesning i morges, og denne kaken sto på disken i kafeteriaen. Banan- og sjokoladekake. Mmmmm. Kjøpte med meg et stykke, som lå i veska mi hele dagen. Koste meg med det da jeg kom hjem. Dvs, koste meg med ca halvparten, da Dronningmannen kom hjem rett etter jeg tok dette bildet. Måtte jo dele med min bedre (og slanke) halvdel.


I tillegg til gaven fra Wallas verden var også denne vervepremien (fra Rom123) kommet. Kule thermokopper fra Menu, designet av Verner Panton. Likte dem kjempe godt!




Fikk i tillegg disse fine, små håndklene fra Marimekko. De skal få bo på kjøkkenet.


Så det var det som var nytt her i huset i dag, merkelig hvordan det stadig dukker opp noe!
Ha en koselig kveld!


post signature

9 kommentarer:

Therese sa...

wow så mye flott!!! Og merker at jeg er gla for at jeg ikke går på skolen lenger for kantina er faaarli:P

victoria sa...

åhh de koppene er jo bare så flotte, var virkelig en heldig en i dag du;)
deilig med sånne små ting å glede seg over..
klem victoria

♡rosaengler♡ sa...

HELDIGE deg, er så morsomt når det er en blogg jeg følger som vinner ♡
Egentlig så burde vi være flinkere til å legge ut rotebilde lol
klemmer

Guttemamma sa...

Er jo så moro med nytt...og herlige farger på sakene dine!!! Hev meg rundt, pakke sendes i morgen!!
Klem

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Så heldig du er da, kommer jo pakker i fleng din vei! :) Gøy å få noe annet enn reklame og rekninger i posten :-p
Den sjokoladekaka så goood ut! Viktig å kose seg litt innimellom ;)

Klem fra
Laila Johanne

Petit sa...

Så mye kjekt du får i posten om dagen :)

torleif ann karin sa...

Oj, det var masse fint på en dag. Grattis med de nye tingene. Ja men altså, en blir jo så glad inni seg av litt nytt. Iallefall jeg hi-hi.

Ha en fin høstkveld!

Klem Ann<3

Linda S sa...

Fine ting :) Koselig med litt nytt innimellom ;)
Kaka såg veeeldig god ut...

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hei
og tusen takk for linken og omtale i blogginlegget.

Ja, varene fra Maileg på face er varer som kommer inn. Tror ikke det blir så altfor lenge til heller. Jeg legger ut beskjeder på face, twitter og kanskje bloggen når de er kommet. Litt kjappere å gi en beskjed på face og twitter enn å lage et helt innlegg på blogg, så det kommer litt an på. Travle tider nå;)

Ønsker deg en fin dag
Klem;)