tirsdag, oktober 06, 2009

B l å middag

Ja, nettopp - blå. Jeg lagde pannekaker (av fullkornsmel, nam!) til middag i dag. For å minske den ekstreme sølefaktoren som oppstår når en introduserer et lite barn for blåbær, så hadde jeg like godt blåbæra direkte i røra. Det ble godt det, selv om Dronningmannen ikke nødvendigvis synes det så veldig apetittelig ut *ler*. Stjernebarnet spiste uten å mukke.





I kveld var jeg på en herlig liten barnebutikk her på øya, hvor jeg kjøpte denne ullkjolen til Stjernebarnet. Et danskt merke, Søstjernen. Passet fint siden avdelingen hennes i barnehagen heter Sjøstjernene! 70% rabatt gjorde det mulig for studinen å kjøpe denne :)



post signature


8 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Hei. Ja det var da spennede pannekaker. Deilig å slippe alt sølet.
Likte kjolen til vesla godt!
Klem Ann<3

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Røren så nok mer appetittlig ut enn ferdig resultat, men at det smakte godt kan jeg tro på :)

Nydelig kjole! Så deilig med ull :)

Lindas hus sa...

Ha ha ha! Me like! De pannekakene skulle jeg gjerne ha smakt! Og så nydelig kjole til snuppa! Klem

Datt sa...

Jeg fikk sinnsykt lyst på pannekaker nå... Tror det må bli vafler til lunsjen her.. :P

girasole sa...

Å de pannekakene så gode ut!! :-D

Kort og Søm sa...

Oj, oj...for noen pannekaker... "smiler"..
Pakken er i posten!!
Fredrikke :o)

Kjersti sa...

Kan tenke meg at dette var godis ja! Kanskje ikke helt appetittelig, men dog... På Hawaii fikk vi blåe skiver, Taro's, de var bakt med en slags søt, potet sak, som gav brødet blåfarge..

Linea sa...

Nydelig kjole du fant da! Og er alltid bra når noe er på salg:p

Tusen takk for hyggelig kommentar på siden min, det settes stor pris på.

Klem fra Linea