lørdag, oktober 03, 2009

Carebear og utfordring

Stjernebarnet var og fant dette kostymet i skapet sitt i dag. Jeg kjøpte det faktisk før jeg var gravid med henne, det var ment å være en gave - men det ble ikke sånn. Jeg trodde faktisk det var mye større enn det det var, men det passet ganske bra. Jeg måtte benytte meg av google for å finne ut navnet til denne herlige bjørnen, for selv om jeg var dedikert fan da jeg var yngre, så husker jeg ikke navnet på dem alle. Dette er Bedtime bear, og her er beskrivelsen av den: Bedtime Bear likes to stay up all night. He's the special bear who helps people get a good night's sleep and makes sure they have sweet dreams. There's no better bear for a goodnight hug.
Hallo? Det første utsagnet er jo sååå Stella! hehe, mon tro om jeg ubevisst ante at jeg ville få et barn som ikke likte å sove...
Her er hun, min lille Carebear


Bildene er skikkelig i farta bilder, var så redd hun skulle tryne utafor senga, hun var helt turbo!
Jeg har fått en utfordring fra Victoria, som skriver bloggen Huset i byen.
Tar den, her er mine svar:


1. Skriv 3 ting du husker som om det var i går
♥ Da jeg fikk sertifikatet
♥ Da jeg fikk tilslag på husbudet
♥ Da min beste venninne fotalte hun var gravid!
(Skulle ønske jeg kunne si bryllupet vårt, eller fødselen til Stjernebarnet, men begge er litt tåkete for meg)
2. Skriv 3 ting du misliker
♥ Urettferdighet
♥ Kverulering
♥ Fett (mener på kjøtt, men kan gjerne føye til på megselv også - grrr)


3. Skriv 3 ting du liker godt:
♥ Å være mamma
♥ Marc Jacobs sko
♥ Smågodt

4. Skriv 3 blogger du besøker daglig
Her kunne jeg listet mange, men de som først popper opp i hodet er
Foreldremanualen
The Lavendar Room
♡ RosaEngler ♡

5. Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden
Jeg er veldig dårlig på å få med meg sangtitler, så jeg skriver artister/album heller
♥ Regina Spektor - Far (i stua)
♥ Twighlight soundtracket (i bilen)
♥ Knutsen og Ludvigsens beste (på badet)


6. Skriv 3 Tv-programmer du følger med på
Usikker på hva som går på tv3 nå, så tar bare 3 serier jeg ser på
♥ Lipstick jungle
♥ True blood
♥ Dexter
'
7. Skriv 3 venner du vil sende denne videre til
Mona
Laila Johanne
Fredrikke


Nå sitter jeg i sofaen, ser på dansing og venter på at Dronningmannen min skal servere meg Falafel, namnam, nå er livet godt!



post signature

12 kommentarer:

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

hei!
Tusen takk for utfording, det er alltid moro! :)

Jeg fikk imidlertid den samme utfordringen tidligere i uka, så jeg tror jeg sier meg fornøyd med den besvarelsen! ;) Men tar gjerne imot utfordring en annen gang!

Nydelig skjønn god-natt-bjørn! <3

Klem

Kort og Søm sa...

Jeg tar utfordringen!! :o)
Supre bilder av stjernebarnet, husker carebears godt, vi så på det på tv!
Men jeg fikk til min store skuffelse aldri min egen bamse.. "ler"..

victoria sa...

for en herlig liten carebear.. nydelig
moro at du tok utfordringen, og så kult at du også ser på dexter.. vi er helt hektet på den serien.
ha en flott helg
klem victoria

girasole sa...

Herlig Care-bear!! Og du er heldig som får falafel servert!! Her blir det nok take-away falafel på meg på vei til jobb, for her er lite middagsmat i hus...

Kort og Søm sa...

Ta en titt hos meg!!
Jeg trenger adressen din... :o)

Velkommen til min kreative verden sa...

Herlig kostyme. Flott med bilder som er i bevegelse: )

Aritg å lese om deg og dine interesser (Jeg liker utfordringer, men helst ikke slike, he-he, jeg har ikke tid: )

The Créme House sa...

Søt carebear!!!! Klemz

Therese fra huset med de rare i sa...

For en nydelig carebear!! Jeg elsker de når jeg var liten!!! Og beskrivelsen av den bjørnen hadde jammen i meg passa Thea bra også:D Søvn hva er det??

Synd at så mange ødelegger sjarmen med loppiser ja!! Er jo helt villt at noen begynner sloss over ting! Men vi får prøve igjen. det er jo ikke alle steder som er like ille:D Er eneig med at Fretex har blitt litt vel overpriset og! Det ødelegger greia med det å handle brukt når man til tider kan få tak i billigere ting nytt... Ha en fin uke:D

Emmeline sa...

Tusen takk for koselig hilsen på førjulsinnlegget i dag:) Du etterlyste julestrømpeadresse...

Julestrømpen er laget av MetteFlette som har bloggadresse http://www.metteflette.blogspot.com/

Der kan du bestille julestrømper hvis det er aktuelt. Koselig blogg og flott salgsblogg også. Jeg poppet likegodt innom den også:)

Åpent hus sa...

FOr ei skjønn lita tulle du har! Mi minste er snart to og et halvt. og for en koselig blogg du har. Kjekt at du vil "vær la me me"! :) Ha en strålende dag!

Linda S sa...

Sånn ein skjønne Care Bear :)
Eg hugser Care Bear fra då eg var lita, noko som gjorde at då eg laga ungenes første heimeside for ein del år sidan så pynta eg den med Care Bear bakgrunner og bilder :) Men dei har ikkje heimeside no lengre... med kvar sin Care Bear måtte dei ha ;)

Victoria sa...

For en skjønn Care bear du har da:-)
Men ja, veldig små i størrelsen.
Kondolerer, håper at det går godt med deg.
Skulle kanskje ikke ha sagt det, men du vant under trekningen av damenes aften på Bohus. Er nesten sikker på at det var ditt navn, ingen kom opp iallefall. Veldig synd da, bedre lykke neste gang.

Ha en god kveld

Klem
Agnes