fredag, oktober 16, 2009

Diamant - Alver - *Award*

En liten bytur i dag resulterte i denne kule "diamant"-flaskekorken, to nye alve kopper fra Wik & Walsøe, og en tunika fra Indiska. Vanskelig å få et bra bilde av tunikaen, men den er faktisk ganske fin.

 


Kom hjem til en award fra Victoria, som skriver bloggen Huset i byen. Tusen takk, så utrolig koselig å få denne! Jeg sender den rett tilbake igjen!


Jeg vil gjerne gi den videre til 

Ønsker alle som titter innom en fin fredagskveld!


post signature

12 kommentarer:

Kjersti sa...

Så fine Alve-kopper! De var kjempesøte :)

Ha en herlig helg!
Klem fra
Kjersti

Kort og Søm sa...

Tusen takk! :o)
Nei, jeg broderer ikke bilene for hånd..det har jeg ikke tålmodighet til.. :o)
Har en symaskin jeg er veldig glad i som gjør det for meg... :o)
Så fine bilder av hjertet, koslig du likte det!
Klem Fredrikke :o)

Villa Creme sa...

Hei, og tusen takk for hyggelig award:)

God helg til dere fra meg!

Therese Dorthea sa...

Gratulera med award! :-)

oi. så fine flaskekork! Kor fekk du tak i den??

God helg! Klem T.

victoria sa...

så søt du er,takk for koslige ord... det varmer
det er virkelig vel fortjent ;)
ha en fantastisk helg
klem victoria

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Så fine ting :)))

Ha en flott lørdag!


Vibeke...

Harmonisk lykke/Christine sa...

Neimen, så utrolig søt du er! Tusen takk for det :)

Så mye fint du har kjøpt. De krusene er kjempe nydelig.

Ønsker deg en super lørdag videre.
Klem, Christine

Fin i Formen - Margrethe sa...

Hei! Så koselig du ville være med på givawayen på bloggen min :)
De koppenen var veldig pene!

Linda S sa...

Kjekt med fleire alvekopper ♡ Eg har jo også ein, men så fekk eg ein til i gave- så no har eg to ♡
Eg lurte såvidt på om eg skulle bytte den i noko anna, men nei... det gjer meg ingenting å ha to alvekopper :)

♡rosaengler♡ sa...

TUSEN TUSEN takk søte gode deg ♡
Så mye fint du har kjøpt deg, viste ikke at det fantes slike nydelige kopper jeg!! hvor finner jeg de??

Den tunikaen har jeg vært å snust på før, den er rå lekker..

Masse klemmer til deg og tusen takk igjen.

Torilpia sa...

Flott Diamant :o) Elsker sånt "dill-dall" :o)

Inne på bloggen min spurte du om jeg visste om noen i Stavangerområdet som drev med regresjon. Det gjør jeg dessverre ikke. Har skrevet et mer utfyllende svar til deg i kommentarfeltet på bloggen min. Har også startet en norsk blogg for å gjøre det litt lettere for de norske leserne mine - rart at de ikke tør kommentere når bloggen er på engelsk .. hehe ..

Takk for at du tok turen innom og la igjen kommentarer. Det setter jeg stor pris på.

Btw - er enig med det ifht den gode servicen hos Wallas verden. Helt topp!

Vi tastes!!

girasole sa...

De englekoppene er så søte, bare synd de ikke er litt større, jeg elsker store kopper...

Herlige bilder av Stella i sist innlegg.

Ha en god helg vennen! :-)