fredag, oktober 02, 2009

Et lite funn på Fretex og en blomstrende gave


Dronningmoren har vært så snill og kjøpt denne Hortensiaen til meg - tusen takk mamma!

Jeg var innom Fretex på Sandnes i dag, og der fant jeg denne lille gyngestolen. Kostet 20 kr.

Jeg så selvfølgelig straks at den ville passe til Maileg kaninene. Tenkte egentlig å male den antikkhvit eller rosa, men nå tror jeg den skal få være rød. En stund iallefall. Se hvor godt denne kaninen likte seg oppi stolen. Stjernebarnet ble vilt begeistret!

Apropos Stjernebarnet: Hun er utrolig opptatt av å klær for tiden. Vil helst kle på seg selv, og det går hardt utover Maileg kaninene, som jeg finner liggende nakne rundt omkring. I dag sprang hun forbi meg med luen sin på. Syns hun var så flink å hadde fått den på så fint selv. Så så jeg henne forfra, og ble sjarmert i senk.

2 kommentarer:

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Man må jo bare bli sjarmert av den lille snuppa di... Noe så nydelig, da! :D

Kjempekos at du vil være med på og linke til trekningen min!

Ha en nydelig helg!
Klem fra meg

Kjersti sa...

Så søt hun er!
Vanskelig å ikke bli sjarmert ja :)

Ha en fin helg!
Klem fra Kjersti