søndag, oktober 25, 2009

Fra Rogaland? bloggroll rydding...


Dronningstjerna og Stjernebarnet, Kreta mai 09

Ja, som tittelen tilsier rydder jeg i bloggrollene mine. Følger veldig mange blogger, og har ikke oppdater på en stund. Merker at det går litt i surr hvem som er hvem etterhvert, og for å hjelpe megselv litt skal jeg dele inn i flere kategorier. Jeg vet at flere av dere kommer fra Rogaland, og jeg vil gjerne føre dere opp i en egen liste. Litt stas å følge dere, for jeg har faktisk mulighet til å skjønne hva dere snakker om, hvilke butikker dere handler i osv. Kanskje vi til og med kan ha et treff??? vet det har vært arrangert tidligere, men det var før jeg begynte å blogge. Så vær så snill, legg igjen en kommentar, så skal jeg føre deg på listen min!


post signature

11 kommentarer:

Kjersti sa...

Selv om jeg opprinnelig ikke er fra Rogaland, så blogger jeg likevel fra Sandnes :)

Livet er heeerlig sa...

Heihei for en koselig blogg du har :)
Du var skikkelig heldig på loppedmarked, har ikke sett et slikt stativ til dukkeklær, men den var genial.
Og den lille stolen er genial, fant en slik på fretex selv og pusset opp. Jeg spraylakket den, det var helt supert :
http://liveterheeerlig.blogspot.com/2008/11/extreme-makeovers.html

Ha en finfin søndag
*Siv*

Beate sa...

heisann.
er ikke fra rogaland, men tar sjansen på å legge igjen en hilsen likevel!

så masse flott det var her hos deg!
legger deg inn i bloggrollen min jeg...

ha en fin kveld
klem Beate

simmas hus sa...

Kjekk blogg du har ! Jeg er fra Rogaland, nærmere bestemt fra Klepp. Kjempefin blogg du har. Hadde vært kjekt med et treff.

SkrekkogGry sa...

Ålgård her.. Datt innom bloggen din for en tid tilbake og så ikke at du var "herfra" før du hadde nevnt at du hadde hatt besøk av Alvin. Kjenner godt Viv. :) Er ikke medlem av NIB, men er alltid inne og snoker...

FlorasFrue sa...

Hei og takk for kommentar på bloggen :) Jeg legger meg som følger her hos deg og jeg blogger fra Stavanger :)
Ønsker deg en fin søndagskveld!
Kjersti

Alexandra sa...

Jeg bor ikke mer enn en god halvtime fra deg, som vi har snakket om tidligere. Det hadde vært utrolig spennende med et treff en gang ja!

Ha en fin kommende uke!

idyll sa...

Hei hei
Denne jenta her er fra Rogaland:)Fineste sted på jord.. Så flink du er så rydder opp!! Det var jammen en god ide... Klem

Siddismamma sa...

Heisann
Fra Stavanger her. Veldig fin blogg du har forresten (husker ikke om jeg har sagt det tidligere).

Jeg blir gjerne med på bloggtreff dersom noen skulle finne på å arrangere ;)

Hilsen fra Siddismamma
www.siddisliv.com

Petit sa...

Jeg blogger en liten ferjetur fra Stavanger... ;)

Huset på Planen sa...

Hei, jeg er også fra Rogaland, nærmere bestemt fylkets sørligste by. Jeg har tenkt på treff selv, og blir gjerne med dersom det blir arrangert.