søndag, oktober 25, 2009

Funker dette da?


Mitt første innlegg fra mobilen. Testing 1 2 3.

5 kommentarer:

victoria sa...

det funker det funker ;)
nydelig frøken
ha en flott søndag
klem victoria

Kjersti sa...

Det funker! :)
Åsså kjempefint bilde av Stjernebarnet da :) Hu e så skjønne!

victoria sa...

kjøpte skoa på http://www.ebootstore.com/ tror det ble rundt 400kr for de har salg på diverse modeller.. og måtte ikke fortolle de da de sendte det som gave,selv om jeg ikke hadde bedt om det.. så det var bra ;)
ellers kjøpte jeg den str jeg bruker til vanlig og det er 37,og de virket romslig og fine.. er super fornøyd og tok ikke lang tid å få de.. tror dette var svar på alt du lurte på ellers er det bare å spørre igjen..
klem victoria

Linda sa...

Ja det funket!
Har aldri prøvd det før jeg heller.
Loppis er gøy!
Fine lopper du har kjøpt!
Så artig med klesstativ til dukkeklærne!
Det blir vel Stjernebarnet glad for!

Ha en fin kveld!
Klem Linda

ninabakke sa...

Det funka!

Så søt!

Mvh Nina
www.fotoverden.blogspot.com