fredag, oktober 30, 2009

Hva har du shoppa i dag, Mari Ann?


Denne vakre hårpynten fra KappAhls vintage kolleksjon, snopet til megselv :)

Ellers litt til Stjernebarnet:

Skoene kom i posten fra USA i dag. De var store til Stella - hun hadde klart seg lenge med en str mindre. Men så har hun disse å vokse inn i til våren da. Hvit "pels" vest fra Lindex. Ville egentlig ha den i KappAhl kolleksjonen, men den var utsolgt overalt, så ble glad da jeg fant denne som var utrolig lik, og nesten halve prisen. Lilla tyll-skjørt med mange lag klarte jeg bare ikke gå forbi. Og en "dongeri" tights måtte hun også ha...

Disse trengte hun faktisk:

Fine med sølv/glitter til min lille prinsesse!

Sist men ikke minst laget jeg dette bildet i kveld


Syns det ble fint. Utgangspunktet er generert på denne siden, og jeg har endret fargene i photoshop. Montert i min trofaste følgesvenn, sølvfarget Ribba ramme fra Ikea - såklart :)

God helg alle sammen!
For you international readers, I wish you a great week-end!
Thanks for stopping by.

post signature

9 kommentarer:

Cathrine sa...

Det var noen gode kjøp ;)

Jeg har kjørt i gang ny filmquiz jeg, du gjorde det jo så bra sist så kanskje du vil bryne deg på denne også?
Ta en titt :)

rosaengler ❥ sa...

For noen fine kjøp ❥ den tightsen er super fin på- her har de noen hver og elsker den ❥

nattinatt

marte sa...

tusen takk for tipset om bildet i rammen!
kreativ julegave til en man er glad i f.eks !
ha en fin kveld videre :)

Mona sa...

så utrolig smart med bildet! skal skrive ut en sånnen jeg og, har ei ramme uten innhold som hyler etter oppmerksomhet :D

er alt bra med dere? ikke noe griseri på gang? (les: svineinfluensa)

Kjersti sa...

Så stiligt bilde!
Det blei kjempekult!

Ha en strålende helg :)

Klem fra
Kjersti

Torilpia sa...

Man kan gå helt amok når man kjøper klær til barn .. er jo så mye fint. Har kommet opp i småjente-str. jenta mi nå - så baby-avdelingens nydelige og nusselige prinsessekjoler får nå henge i fred for meg. Sååå sørgelig ... neida :o) Mye fint for de som er litt større også heldigvis.

Likte bildet du hadde laget - stilig!!

Ha en fortsatt topp helg - klem fra Toril.

Datt sa...

Nydelig spenne! Og for noen kanllfine sko da! :D

marte sa...

Jeg har også fått litt dilla på å lage sånne bilder. Moro.Har blitt noen til barna da.....
Fine klær din lille prinsesse har fått.

Ha en god søndag. Vi skal ut på tur!
Hilsen Marte.

Linda S sa...

Mykje nytt og fint du har kjøpt, og bildet du laga var kjempefint :)