mandag, oktober 26, 2009

Inni bilen... *oppdatert*


På UiS parkeringsplassen. Her sitter jeg å leser sosiologi nå. Forelesning kl 10. Noen som vil tippe hva slags bil jeg kjører, ut fra det lille som synes av interiøret? Ønsker dere en flott dag!

*Oppdatering: i speilet ser du en bil lik min, bare champagnefarget. Min er "Regent red". Min far spurte meg en gang om hva slags bil jeg hadde vært passasjer i - jeg svarte (visstnok) "aner ikke, men den var grønn". Enkelte ting er bare viktigere enn andre!

6 kommentarer:

Hege sa...

He, he fin studieplass ihvertfall!!
Har et spørsmål til de nuudelige skoene du kjøpte til jenta di?
- aldri kjøpt barnesko i slike str: 3,4 ,5 etc..
Hva tilsvarer de i norske str..?
Jeg tenkte jeg mååtte ha et par til min vesle, de var så fine!(min bruker str 22)
Ha en fin dag, klem Hege.

Beate sa...

herlig studieplass!
tipper du kjører en Laguna jeg...

ha en fin dag

klem Beate

Hege sa...

Skulle nok gjerne ha studert i Stavanger, så kanskje jeg hadde møtt deg:-), men har studert i Oslo/Østfold.
Og biler er heller ikke helt min greie, vil BARE DE SKAL GÅ FREMOVER, he he..!
Takk for rådet ang. skoene,
- blir veldig glad om du skriver om de du får også(de var så fine!!):-)
Vanskelig jungel å finne frem til de fineste tingene på nett,
- veldig kjekt med slike tips!
Ha en fin kveld, klem Hege.

♡rosaengler♡ sa...

la inn en link til hvor jeg har funnet en del av mine ting.. ligger i innlegget du kommenterte i :D

Audi!!!!1

Datt sa...

Har de en pluss kolleksjon?? :D O'Lykke, det visste jeg ikke, ellos.no, here I come! :D

Mona sa...

hvordan får du til å blogge med mobilen? tenkte jeg har lyst å prøve :P


nyyydelige klær du har kjøpt deg forresten ;)