torsdag, oktober 15, 2009

...Julehandel...

Selv om jeg er "motstander" av jul før desember, så synes jeg det er helt ok å kjøpe gavene tidligere. Gavene er jo ikke nødvendigvis julete før en pakker dem inn, og det skal jeg kose meg med senere. Jeg har iallefall akkurat nå kjøpt denne herlige kaninen fra Wallas Verden.


Må igjen skryte av kjempeservice der, og anbefaler alle en tur innom nettbutikken. Det ligger link til den i høyre sidemal her hos meg.

Det er selvfølgelig mitt elskede Stjernebarn som skal få denne. Eneste problemet er at det er enda så lenge til jul at det spørs om mammaen klarer å holde seg så lenge...


post signature

4 kommentarer:

victoria sa...

kjempe flott nettbutikk,har handlet mye der selv... nydelig kanin til stjernebarnet ;)
har en award til deg på bloggen min... ha en fantastisk helg i møte
klem victoria

The Lavendar Room sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
The Lavendar Room sa...

Maileg kanin med heklet skjerf, kan det bli herligere??? Takk for tips! Har ventet på den nye kolleksjonen til Maileg, men de har ikke fått de inne på Smak enda.
Kjolen er Memini fra Min Engel, som er nå blitt kjøpt opp av Smak, (tror det heter Små) de har enda mye klær fra Romeo og Julie, så tror de har den enda:)
Svarte jeg på hvor hello kitty flasken er fra?? Emma fikk den i gave, men har sett den på Nille:) Er Stella også en liten hello kitty fan?
Jeg har begynt å kjøpe inn smågaver til adventskalendaren til Emma, myyye hello kitty ting i butikken iår!

God helg!!
Klem Julie Helen

The Lavendar Room sa...

Mente Romeo og Julie, ikke Min Engel! (Men har sett kjolen på minengel.no) :)