mandag, oktober 26, 2009

Merkelig hvor mye som kan (må?) shoppes...

Etter endt forelesning så dro jeg faktisk innom en KappAhl butikk for å sjekke ut den nye Vintage-serien som jeg har lest så mye om. Kunne godt tenkt meg den sorte chiffon kjolen - men str 34 og meg, der har vi en ikke eksisterende kombinasjon. Det var veldig utplukket. Endte opp med å kjøpe litt småtteri til Stjernebarnet. Ringte Dronningmoren som var på vei hjem fra Nord, så hun stakk innom KappAhl i Harstad, og fikk noen av babyplaggene som var utsolgt her. Her er dagens fangst


Denne Miffy kjolen/tunikaen måtte bare være med. Vi elsker Miffy, og fargene er helskjønne!
De 4 øverste bildene er lånt fra kappahl.com


Så måtte jeg shoppe litt til meg selv fra ellos.no
(bildene under er lånt fra nettshoppen deres)
 

{ S h o p p o h o l i k e r }





post signature

5 kommentarer:

igi sa...

Så mange nydelige klær du har fått tak i. Prøvde meg på Kapp Ahl i Sandefjord men der var alt i normale størrelser utsolgt... Håper du får en fin kveld!

Beate sa...

så masse flotte klær!

ønsker deg en fin kveld

klem Beate

Datt sa...

Så mye lekkert!! :D
Skulle gjerne shoppa klær på nett jeg også, men jeg er ei stor dame og da blir det desverre vanskelig... Sukk... :P

Linda S sa...

Fine klesplagg. Eg var også innom Kapp Ahl for nokre dager sidan, for å sjekke ut vintage-kolleksjonen som eg hadde høyrt så mykje om. Og det var mykje fint, men blei ikkje til at eg kjøpte noko av det... skjerf derimot blei det fleire av (sidan dei hadde ein del på tilbud)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

mye fint til både mor og datter!
Jeg har også handla en del av vintage kolleksjonen til prinsessa mi :)


shopoholiker? Ikke sett.... ;)