torsdag, oktober 08, 2009

Premiepost + Om å fylle mors sko


For noen dager siden vant jeg trekningen til Fredrikke, som skriver den kreative bloggen Kort og Søm. I dag fikk jeg dette flotte hjertet i posten - åh er så imponert over detaljene - og det nydelige håndlagde kortet, herlig! Tusen takk Fredrikke!

Stjernebarnet prøver ikke å følge i mammas fotspor, men hun er visst like betatt av sko som meg. Skjønt hun plukker helst med seg joggesko. Sprek datter jeg har?




For første gang på lenge våget jeg meg i kveld inn på ebay igjen... fant en auksjon som slutta om 8 min., men det ble da mitt (Stella sitt).

To kjoler, en bukse og en strømpebukse fra serien "Tiger Love". Elsker dette med Gymboree, at de lager hele linjer med klær til de små,hvor alt kan mixes/matches. Dette blir vel populært tøy i desember tenker jeg.

post signature

12 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Hei!
Så hyggelig at du stakk innom min lille boble og ble med på trekningen der.
Spennende å se om du har vinnerlykke der også!

Det kan bli dyrt å stikke innom ebay, men fy så artig....
Stjernebarnet ditt er uansett aldeles nydelig.

idyll sa...

Hei hei
Nei var ikke på Sandnes, er det tvillingkrakker ute å går?? Er veldig fornøyd og gleder meg til å gå i gang med malingen:)

Så fin blogg du har, å nydelig gammelt hus dere har:) Ha ei fin helg!!

Henriette sa...

Så koseleg blog du har:) Kjekt at du la inn ein koslege komentar hos meg slik at eg fann deg:) Ha handla litt på e-bay eg og. Frk dings ville ha prinsesse lego, og det finst jo ikkje i butikkane lenger, då er e-bay tingen!!! Ellers har eg oppdaga at det er eit kostyme mekka der inne......

Trur eg må sjekke ut fotoverden, det såg spennande ut.

Madressrensen er frå Norwex, og vert kun solgt på homeparties eller på Norwex sin nettbutikk som du finn link til på sida mi. Vil du bestille frå meg, kan du gå inn på nettbutikken, velge registrer - så velger du vestlandet, då får du opp ei liste med namn der du finn meg nesten nederst - Vyzantios Henriette, og så kan du bestille det du måtte ha lyst på;)

Ha ein flott dag.
Klem:0)

Ps: legg deg til på blogglista mi eg;)

Henriette sa...

Ouuuups, meinte sjølvsagt Fotomorro;)

Datt sa...

Så koselig julehjerte! Kan pynte opp hvilken-som-helst krok til jul! <3

alette siri ane sa...

Hei!
Tusen takk for hyggelige kommentarer! Jeg må si jeg er veldig usikker på om de er fake eller ikke. Men heller litt mot at de faktisk er ekte ;-)) Så skal virkelig kjøpe flere. De har 50% også nå! :-D

Uggnext.com er siden jeg handlet fra :-)
Ha en fin helg! Klem Jorid

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Heihei!
Jeg tror faktisk jeg har fått tak i ekte uggs også :-) Iallefall når alt som skal være med var med i pakken osv!

uggnext.com var siden jeg hanldet fra! De har også 50% nå! Så skal slenge inn bestilling til lille Thea i magen også, slik at hun får seg god uggs til januar når hun kommer :)

Håper du får en flott helg!
Klem Jorid

Heidi sa...

Kjempe fint julehjerte :)

Ha e flott helg :)

Linda S sa...

Skjønne jenta di :)
Gøy med litt ebay-shopping!

Hege sa...

Hei Mari Ann!
Sorry altfor lenge siden sist jeg var her!
, en med dårlig samvittighet her...
Nyydelige tulla di,
- og enig med deg, at det er kjekt med klær som kan kombineres:-)
Digget den bamsedrakten hun hadde på seg i et annet innlegg også
- sååå søt!
Ha en fin uke, klem Hege:-)

irina sa...

Heisann !!

Nydelig datter du har...sikkerlig kose kose med henne ja.
kan tenke meg at dere koser dere sammen.
klem

Kort og Søm sa...

Kjempe koslig at du liker det!! :o)
God helg!
Klem Fredrikke :o)