torsdag, oktober 08, 2009

Rockstar Uggs...

...til salgs!



Rockstar uggs fra Ugg Australia. Str 8 (39). Splitter nye i esken. "Umulige" å få tak i. Et par ligger ute på ebay.com, i en annen størrelse og farge, til $399+ $40 i porto. Det blir ca 2500,- kr FØR tollen blir lagt til.




Disse har ligget ubrukte i skapet en god stund (i påvente av at leggene mine skulle bli slanke nok til å passe oppi). HA!

Jeg selger mine for 1200,- + porto.
Ta kontakt! dronningstjerna@hotmail.com

post signature


4 kommentarer:

irina sa...

Jeg har lyst på uggs- men hvordan er de i størrelsen ??
Og så er det de pengene. jeg må tenke på om jeg har råd ??
Har veldig lyst !!

Synd du ikke sa det før sølvsprayen så kunne vi bytta og jeg lagt til resen ;)
Ja ja...skal tenke på det ett par timer.

marita sa...

Åh, så fine! Det skulle vert str 36 eller 37 ;)

♡rosaengler♡ sa...

Steike de var fine.... Me like ♡
Men de blir nok alt for store for meg :(

Linea sa...

Har en utfordring til deg på bloggen min:)

Skoene var kjempe stilige, synd de var for små for mine "pailabber" eller så hadde det vært fristende:)