tirsdag, oktober 20, 2009

(snart) Tilbake fra de halvdøde!

Jeg har ligget strekk ut i 3 dager nå. Feber, vondt i hele kroppen, oppkast, sykt vond (og totalt ubrukelig) hals. Var hos legen i går på oppfordring fra min far (måtte få avkreftet hans mistanker om Miss Piggy flunså). Fikk konstatert kraftig halsinfeksjon.

Foto: forskning.no 

De målte noe i blodprøven (senkning? crc cms? husker aldri hva de sier) hvor måleren deres gikk til 160. Jeg hadde over det, "sprengte" apparatet sa legen... eh, not good. Men nå, etter ett døgn med penicilin klarer jeg ihvertfall å svelge litt. Skal prøve å få til et lite innlegg i morgen, måtte bare fortelle hvorfor jeg har vært så fraværende. Lover å komme innom alle som har lagt igjen kommentarer i det siste - veldig snart! Takk til dere som følger med, og koselig med nye følgere, hei på dere!
Ønsker dere alle en fin kveld.

post signature

10 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Uffda - god bedring til deg! Synes omtrendt alle jeg kjenner er syke om dagen, har allerede begynt å glede meg til våren... ;-)

Kjersti sa...

Uffda.. hørtes ikke helt godt ut nei.. Og det var nok Crp legen din målte ;)
Du må ha god bedring!

Klem fra
Kjersti

♡rosaengler♡ sa...

usj- skikkelig god bedring til deg.
Klem

igi sa...

God bedring! Klem Igi

The house on the Island sa...

Ville bare ønske deg en riktig GOD BEDRING !
Har selv vært nede en ukes tid - ikke noe særlig gøy... klem Vibeke

Therese Dorthea sa...

Stakkars deg :-(

God, god bedring!!

Varm klem fra Therese Dorthea

Petit sa...

crp på 160 er IKKE til å spøke med.
Masse god bedring :)

Anonym sa...

Heisann, takk for koselig hilsen hos meg:) Du er ikke glemt, så snart kommer det noe til deg også:)
Bli frisk!!

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Huff og huff!
Jeg tenker det var CRP'en din som var 160+... Ikke bra! God bedring!

girasole sa...

Huff! Bra du har fått pencilin, den pleier jo å hjelpe i løpet av noen dager. God bedring, håper du blir bedre i løpet av helga! Har selv vært gjennom 2 perioder med bihule- og halsbetennelse i sommer og i høst. Noe dritt er det! Og siste pencillinkuren fikk jeg utslett over hele kroppen av, som resulterte i 2 besøk på legevakten og 6 sprøyter til sammen. :-(