søndag, oktober 25, 2009

* * * {Søndags shopping} * * *




Så fikk jeg da endelig bestillt meg nye Uggs. Skulle egentlig ha Classic Cardy's, men etter å ha tenkt meg litt om ble det disse, Classic Argyle Knit i stedet. Farge Charcoal (et ord jeg ikke kan si uten å tenke på den gamle Omo-reklamen - hehe). Kjøpte dem herfra etter anbefaling fra Victoria. Hun har de jeg egentlig skulle kjøpe, og er kjempefornøyd.

Er du interessert i spesielle Uggs som ikke er på markedet lengre, ta en kikk her.

8 kommentarer:

victoria sa...

åhh de så jeg også på, er jo super flotte..
håper du blir like fornøyd som meg,du får gi meg et lite vink om de er like flotte i virkeligheten for mulig jeg må ha de også... ;) thi hi... til mannens fortvilelse..
ha en flott s;ndag
klem victoria

Under Karlsens tak sa...

Lekkre sko,må jeg bare si!
Lenge siden jeg har tittet inn hos deg nå,men bedre sent en aldri:)

Klemmer;)

Kjersti sa...

Disse så bare kjempegoe ut!
Sikkert deilige å vasse rundt i på en høstkveld som dette.. :)

♡rosaengler♡ sa...

WOW de var super lekre... ♥
så mye fint du fant på loppis da, nå angrer jeg at jeg har kastet den fine lille kurvstolen :( kunne jo ha malt min også. Men men gleder meg til å se den ferdig hos deg.
Takker for fine shopping tips på ebay, (litt farlig egentlig lol )

klemmer

Linda S sa...

Flotte sko :)

girasole sa...

Å noen ganske like har jeg også gått å siklet på! Ebay? Syng også de Bearpaws skoa de har fått på eurosko og sikkert andre steder er fine.

girasole sa...

og etter å ha brukt øynene litt så fant jeg jo linken til der du hadde kjøpt de, og fant ut at det er de classic cardy jeg har siklet på også (visste bare ikke navnet), og de er forsåvidt nesten helt like bearpaws... så da er spørsmålet UGGS, eller bearpaws til ca halvparten av prisen.. hmm. UGGS er nok de fineste... hviken str kjøpte du? gi meg en lyd når du får de om de passer og sånn? :-)

Christine sa...

ååååh! kan jeg få spørre hvor mye du betalte i frakt? og om det ble toll? og hvordan de er i størrelsen? :) *gira på nye sko*