fredag, oktober 23, 2009

Søte Minnie mus + Walla-post

Jeg har oppdaget at to-delte pysjamaser er mye enklere å forholde seg til enn heldrakter. Har derfor kjøpt noen fine i bomull fra Disney. Begynte med Handy Manny, så Supersnuserne, og nå har jeg (...Stjernebarnet) fått tak i Minnie-varianten. I tillegg kjøpte jeg en flanell-aktig pysj, med glitterknapper, også med Minnie. Tror de falt i smak.





Lekte meg litt i photoshop nå, hva syns dere? popkunst, hehe...

Ellers så var jeg hos frisøren i går - jippi! - og fikk klipt meg, ordentlig frisyre på det utvokste ragget, og nå er det en farge, woohoo! Ganske fornøyd. Hos frisøren min var det utstillt litt strikte dukkeklær, og da jeg så litt nøyere etter oppdaget jeg at det også var litt barneklær der. Shoppinggal mamma, med forkjærlighet for hjemmestrikk, som jeg er - ble jeg veldig glad da jeg fant denne


Mye finere farge i virkeligheten, ikke så kald rosa farge. Dette er altså en vest i str. 6 år - men jeg så muligheten til en herlig høst/vinter kjole til Stjernebarnet. Prøvde den på henne da hun kom hjem fra barnehagen, og den var kjempefin! Den er strikket av niesen til salongeieren, flink hun! 150 kr var den absolutt verdt :)


Jeg fikk kaninen fra Wallas verden her om dagen, og må bare dele innpakningen med dere. Postfunksjonæren kommenterte hvor fint det var, og vi ble stående og snakke om nettbutikken, og hun endte opp med å skrive ned navnet - så kanskje en ny kunde? Anbefaler alle en tur innom Wallas, hadde jeg hatt mer penger skulle jeg gått amok hos henne! Kaninen levde opp til forventningene mine, og jeg gleder meg så til å gi den til Stjernebarnet mitt.

Etter lang tid på ønskelisten min, kom endelig interiørboken Domino hjem til meg i går. Har så vidt snust litt på den - jeg ligger jo langt etter med studiene pga crappy syke-uke - men gleder meg til å kikke mer. Boken er kjøpt fra The Book Depository. Her er noen smakebiter fra boken:
 





Bilder er lånt fra amazon.com

Ønsker alle en fin helg!


post signature

6 kommentarer:

Snøstorm sa...

Hei og hopp! Håper du er i bedre form. Har hatt et snev av et eller annet og gått rundt med whiskey og sigar stemme hele uka. Takk for kommentar om pris (føyd til det nå) som jeg helt hadde glemt. Hårbøylene blir kostende rundt kr 300,-. Ganske dyrt, men de er nå håndlagde da. :D

Kjersti sa...

Så utrulig søt nattis! Den kledde stjernebarnet kjempegodt!

Datt sa...

Søøøt! Både pysjen og den blåøyde søtnosen! ;)

♡rosaengler♡ sa...

HVOR kommer den Minnie mus pysjen fra... wææææ

tusen takk for koseilge kommentar inne hos meg ♥
den kjolen/vesten var jo supersøt syns jeg.

Helgeklem ♥

Lindas hus sa...

Så nusselig lita snuppe;) og jeg synes du gjorde det bra med photoshoppen jeg! og takk for tipset om Walla. Må sjekke der jeg nå! ha en fin helg. Klem

Torilpia sa...

Herlig lita frøken - med stoore blå øyne :o)
Det er farlig morsomt å handle til små prinsesser - blir problematisk å finne nok anledninger til å bruke alle klærne :o)

Flotte bilder av Stjernebarnet! Jeg har fortsatt til gode å lære photoshop men forhåpentligvis blir det før eller siden.

Alternativmessene er spennende - fordi man kan lære en god del samtidig som man møter mange flotte mennesker. I tillegg kan man jo komme over godbiter som f.eks. nye tarotkort :o) Crowley har jeg ikke kjennskap til - men har forstått at det finnes flere forskjellige katte-stokker. Har selv hatt mange forskjellige stokker - men ble først fornøyd da jeg fikk den jeg har nå (Gilded Tarot).

Har du lyst til å prøve å lære litt om tarot kan du bli med i tarotgrupper i f.eks. forumet Magicgate. Jeg har nettopp begynt og synes det er spennende å lære mer - så slipper en å slå opp i bøker heeeele tiden :o)

Ha en fortsatt fin helg - klem fra Løkken!