torsdag, oktober 01, 2009

Virkelighetens stue - etter besøk...

Bloggen lider i disse travle tider, men for å være helt ærlig så har det vært lite å skrive om i det siste.

Vi hadde besøk på lørdag: Hilde og Snorre, Annette og Iben Martine, Viviann, Alvin og Aurora, Linn, Eira og Aylinn - Et representativt utvalg av Mai 08 gjengen. Dessverre glemte jeg å ta bilder mens de var her, men da alle var dratt måtte jeg dokumentere hvordan stua så ut...
Ser dere Stjernebarnet?


Rimelig trashet!


Noen kaniner og en halvspist bolle...

Kaken (se innlegget under) var forresten kjempegod, fikk skryt for den - jeg kunne aldri ha sagt at den hadde vært frossen.

Det har foreløpig ikke skjedd noe med innredningen i stua. Men har planene klare om nye vegglamper, hvitt bord og hvitt el. svart gulvteppe. Må se hva vi kan finne, som er mulig å holde rent med et lite barn (og tidvis flere) i huset!

Ja, i dag er det altså 17 måneder siden jeg opplevde livets under, den mest fullkomne lykke. Tiden er gått så utrolig fort.


Et av de første bildene. 7 minutter gammel her.

Så da var det utrolig passende at det kom pakke i posten til lille prinsessa i dag. Den var fra hennes gode venninne, Thea. En fantastisk flott hjemmestrikket ullbukse. Det er mammaen til Thea, min bestevenninne Venke, som har strikket den. Veldig vemodig at vi sees så sjeldent, de bor på Grünerløkka, og vi i Stavanger.

Legg merke til det fine kortet Thea har laget, og det herlige hjertet på rumpa. Tusen takk Venkis! Love ya!

I går hadde hadde jeg breddetest i ex.phil. Denne må bestås for å kunne levere oppgaven og få karakter ved semesterslutt. Kan stolt rapportere om alt rett. Etterpå dro jeg på Kvadrat for å forsøke å finne meg noen klær. Lite hell. endte opp med en topp. Stjernebarnet fikk nye sko, som hun virkelig ikke trenger. Dronningmoren overtalte meg til å kjøpe dem fordi de var veldig billige Ecco sko. Ikke akkurat vintersko, men fine til besøksrunder i helgene? Bedøm selv.

Grå lakk, litt elegante da!


Takk til alle som har tittet innom den siste uken, så utrolig koselig å se at noen er innom selv om det ikke har vært noe nytt.


post signature

1 kommentar:

girasole sa...

Gratulerer med 17 mnd som mamma :-) Så fin strømpebukse og stilige sko Stella har fått!

Grattis med bestått prøve! Du er flink student høres det ut som :-)

Håper dere får en fin helg! Jeg skal jobbe og ellers går all fritid til lesing :-( men om en uke er det ferie!