fredag, november 06, 2009

Custom made Mini-hengere, hjerter, ministol


Stjernebarnet er så heldig å ha en bestefar som fikser det meste. Dette stativet kjøpte jeg på loppemarked for noen helger siden (se her), og vi trengte selvfølgelig kleshengere som passet. Jeg spurte faren min om han kunne lage noen hengere, og etter å ha vært på besøk med prototypen - som viste seg å være feildimensjonert i forhold til diameteren på stanga - så fikk vi disse søte små sakene. Passer perfekt! Tenk å ta seg tid til å spikke noe så smått, tusen takk snille pappa!

I dag fikk jeg hjerter i posten fra Trude Eriksmoen - kjempefine var de! Hvis du ikke allerede kjenner til Trude, så ta en kikk på bloggen hennes, og se alt det lekre hun produserer. 

 
Foto: Trude E.
- og her står de faktisk utstillt oppå tv'en, til jeg finner den perfekte plassen å henge dem på.

Tilslutt, mitt lille Stjernebarn i stolen hun fikk forrige helg. Har lekt med tanken på en slik til henne tidligere, så da Skeidar hadde på tilbud var det bare å slå til. Hun er i hvertfall fornøyd! (men det kan også være relatert til lørdagsgodtet og barnetv)

Ønsker dere alle en finfin helg, i morgen drar vi og henter skyvesenga, gleder meg!

post signature

7 kommentarer:

rosaengler ❥ sa...

For en snill pappa du har, det var jo en herlig ting å gjøre ❥ de stolene er kjempestilige og hadde vi hatt plass hadde de nok flyttet inn her også ❥

Klemmer

Cecilie sa...

Så stilig med klesstativ og hengere! Kjempefint! Og så unikt! Min bestemor har noe liknende, men det er nesten hellig som antikvitet... Hehe...

Herlig stol til stjernebarnet ditt! Vi har liknende, og er ganske så populær. Tenker meg at vi må kjøpe en til når minstejenta begynner å kreve sin plass...

Kos deg med å hente skyvesenga! Den var helt nydelig! Heldige du!

Ønsker deg en god helg! :)

Klem, cecilie

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Jeg ler meg ihjel av den nydelig jenta di altså! Herregud så skjønn hun er der hun sitter så konsentrert om godisen i stolen sin! *smelt*

For en snill pappa du har :)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

ja, mente ikke noe vondt med å le "av" jenta di altså... blir bare så sjarmert :)

torleif ann karin sa...

Så søte hengere, veldig flink og snill pappa må jeg si.
Superfine hjerter.
Ha en fin helg!
Klem Ann<3

Kjersti sa...

Så fine hengere! De var skikkelig fine, og så snill pappa du har!

Hjertene var også nydelige, åsså lille stjernebarnet også da ;)

Ha en fine kveld, Mari Ann!

Hilsen fra
Kjersti

Torilpia sa...

Stativet ble flott - og så snill en far du har som fiksa hengere :o)

Vant en brodert undertøyspose på bloggen til Trude for en tid tilbake - har mitt fineste undertøy i den .. luksus liksom :o) Hun er kjempeflink.

Herlig stol frøkena di har fått seg - min fireårige frøken fikk rosa stressless til bursdagen sin i sommer. Den brukes nå til lesestol i biblioteket hennes (dvs under senga ved en liten bokreol) :o) De er nå så nydelige disse søte små *sukk*