lørdag, november 21, 2009

Denne har jeg ønsket meg siden barndommen!

En dymo junior label maker!


Utseendet har endret fra slik jeg husker den fra 80-tallet:
http://farm2.static.flickr.com/1422/816605735_c67c036e05.jpg
(Bilder lånt fra internett)

Jeg måtte ut med 200 kr for den moderne versjonen - det inkluderte 2 sorte og 1 rød taperull og porto. Gleder meg! Skal pynte opp på julegaver osv.

Ellers så må jeg oppdatere dere på "du vet du har liten rumpe" fronten.

Stjernebarnet elsker den stolen, som vi bruker til de medium maileg kaninene. Hun drar den rundt omkring i huset med seg. I dag gikk hun imidlertid et skritt lengre.

La oss nå ikke overdrive, kjære Stjernebarn! Ja, du har ikke arvet din mors noe "fyldige" bakpart, men allikevel! Denne stolen bruker vi til de små maileg'ene... 




Ønsker dere alle en flott helg!

post signature

10 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

HERLIG!!! :D

Sånn Dymo har jeg også. Jeg skulle jo lage DET albumet til Hedda... Bilder, ark og stæsj er klart. Men perfektsjonist som jeg er kommer jeg jo ikke videre, jeg blir jo aldri fornøyd. :P

Elis@beth sa...

Så herrlig den ungen er!! haha!!!

Søt altså!

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Hehehe, selvfølgelig har du sett noe... Hjelpes... *fnise* Den var jo lekker da! Enkel å ha med seg også, og ikke så verst på pris...

Gikk litt amokk på ebay i går jeg; har handlet litt RL- og Puma-klær... Blir vel å legge det ut når det kommer. ;)

M sa...

Så tidig!
Klem,M

Torilpia sa...

Så artig kosejente .. :o) Er så herlig når de finner på sånne ting småttingene .. hihi ..

Dymo skulle jeg hatt også .. kjekt å ha!!

Kos deg videre denne lørdagskvelden :o)

HusmorDronninga sa...

Nommen! Hu e bare så herlig asså!
Sitte her med et smil om munnen :)
Kos dåke på ein lørdagskveld!

Klem fra
HusmorDronninga - Kjersti

Cathrine sa...

ha ha ha
Søte lille jenta di altså!

Takker for kommentarer på bloggen min - det er alltid koselig :)
Hvis du elsker bøkene og har bevart et snev av fjortisjenta i deg så får du garantert en god filmopplevelse med New Moon altså!

Skal oppdatere videre på bloggen om hvordan det fungerer med den kurven med oppskrifter :)
Første dag med oppskrift derfra i morgen, men vi har handlet alt for hele uka som kommer i dag.
*flinke*

Fortsatt god helg til dere.

Gunn sa...

Hehehe, så søt pia du har!! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Det blir jo en del boblekonvolutter når man er hektet på Ebay så det er fint å få brukt de om igjen ;) Jeg handlet forresten en Dymo-maskin på Ebay i fjor, ble så forelsket i det fine gamle designet, og den lekre grønnfargen at jeg helt glemte at den kunne jo selvfølgelig ikke skrive æ, ø og å..

Hege sa...

Hehehe, fikk meg en god latter her!
- såå søt:-)
Den lille kurvstolen hadde jeg også da jeg var liten!(og det er noen år siden!)
Ha en fin søndag, klem Hege.

Datt sa...

Hehehehe, herlig, en liten optimist det der! ;) Og jeg husker jeg ønska meg en slik lappelager jeg også... :)