mandag, november 09, 2009

Fikk melke-mail i dag!

Stjernebarnet vant for en tid tilbake en fotokonkurranse i regi av Q-melk. Nå har vi ventet på resultatet i snart ett år, og i dag fikk jeg denne mailen:

Hei,
Nå er det snart tid for at melkekartongen med Stella på er i handelen (siste uke i november) sender derfor et bilde av hvordan den kommer til å se ut.
 
Stella har sikkert forandret seg en del siden bildet  ble tatt- vi synes hun passet veldig godt til blåfargen på ekstra lett melken, verdens vakreste melkekartong?
Her må jeg jo bare svare JA - fineste jeg har sett! Er dere ikke enige?


post signature

22 kommentarer:

Beate sa...

åå, så skjønn!
jo, jeg er helt enig! melkekartongen er vakker!

GRATTIS!!!
Klem Beate

Cecilie sa...

Så søt!
Det må være den flotteste melkekartongen jeg har sett ja!
Så søt!

God uke!

Klem, cecilie

victoria sa...

jo verdens nydligste melkekartong...
skjønner godt at dere er stolt,dere har en vakker liten jente..
ha en fantastisk uke
klem victoria

rosaengler ❥ sa...

HERLIGHET så kult, nå gleder jeg meg til å kjøpe melk til jul ♥ er også helt perfekt at det er den melken vi bruker hver dag.
Klem

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Nei, så STILIG!!! Ble jo nesten litt misunnelig nå.

Kuleste jeg har sett. :)))

Datt sa...

Næh, så morsomt!! Grattis, nå er jeg spennt på å se når det dukker opp i butikken :D

Lottas Himmelrom sa...

Så utrolig artig! Gratulerer så mye:)Klemmer

girasole sa...

Så fin kartong! Da må vi bytte ut skummaen med ekstra lett noen ganger :-)

Elis@beth sa...

Naw noe så skjønnt! Helt herrlig da!!

Ha en fin kveld!

Klem!

HusmorDronninga sa...

Å så skjønn!
Grattis meg konkurranse, og den fine jenta på kartongen :)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Nydelig!! Så koselig med en Stella-melk!

FlorasFrue sa...

Så utrolig gøy!!! Tenk å se Stella på så mange kartonger i butikken :)

Marihøna sa...

Hei du! Fin blogg du har!
For en søt melkekartong - gleder meg til å kjøpe den :)

Hilsen Mari

Bea sa...

hihi
så artig:o)

Må jo bare slenge meg med de andre å si at den lille jenta deres er nydelig.

Flott blogg du har!
Klem

Husmorspira sa...

Så moro, da!
Dette var et artig tiltak av Q-meieriene;)

Alexandra sa...

Nei så søt da! Tror du Stella kommer til å kjenne seg selv igjen i butikken? :)

Bette sa...

Så herlig!! Skulle gjerne hatt min lille snuppe på melkekartongen!
Koselig blogg du har:) Kommer gjerne innom igjen!

Klem fra Bette!

ForeverLove sa...

Søteste piken:)Gleder meg til å kjøpe henne:)
Ha en fin kveld!
Klem Tonje♥

Mona sa...

gleder meg til å se på henne om morgenen!!!! :) (leste innlegget over, å fyyyyyy fasan jeg hadde klikka!MAX dårlig gjort å rømme fra noe sånt!!!)

marita sa...

Så herlig! :) Vi skal definitivt berre kjøpe Q-melk i desember ;)

Linda S sa...

Så fin melkekartong!! Nydelig lite gull ♡

Hilde sa...

Eg ska nå få lurt ein Q-karong inn i huse ;)