torsdag, november 12, 2009

Interessant til dine små?

Kanskje en liten ting til julekalenderen?
Hårklemmer og leggvarmere.


Krokodille-klemmer


Små klemmer som sitter godt selv i lite hår



 Leggvarmere (eller armvarmere). Øverste bildet er noen av Stjernebarnet sine. Tok bilde av dem for å slippe å åpne de andre. Her er et bilde av Stjernebarnet med et par på seg, jeg elsker disse!

Hårklemmene koster 29,- og leggvarmerne 39,- (+ porto etter postens satser).
Legg igjen beskjed i kommentarfeltet, eller send meg en mail på dronningstjerna@hotmail.com.


post signature

5 kommentarer:

Huset på Øya sa...

Hei Mari Ann,
De var kjempe flotte og fine julekalender tips. Jeg har to små gutter så det hadde kanskje ikke vært helt toppers for de med hårspenner.. (",) Scroller alltid ned for å ta en titt på Marc Jacobs skoene dine. Fortsatt like fine hihi. Vibeke :)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Jeg MÅ slutte å gå inn på siden din... *ler*

Det kommer en mail. ;P

Livet er heeerlig sa...

Så utrolig flotte ting, jeg har en datter i rett alder :)
Ha en fortreffelig kveld
*Siv*

marita sa...

Mail sendt ;) Så mykje fint.

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

http://bittelitenkommertilsommeren.blogspot.com/

Se siste bildet ;)