onsdag, november 25, 2009

Jul i toppen + utfordring

Som dere kanskje ser har headeren på bloggen min blitt pimpa i julens navn. Selv om vi altså fortsatt er i november. MEN likte dere den, eller skal jeg bare vrake den og inn med den gamle igjen? Mulig jeg må leke meg videre...


Jeg har blitt utfordret av RosaEngler til å vise det 4. eller 7. bilder i den 4. eller 7. mappa under "bilder". Dessverre var begge disse to mappene totalt uinteressante. Men den ene inneholdt bilder av naken kropp (hehe, hørtes det sleasy ut eller???!! - noe så herlig som dokumentasjon av et utslett). Så for å skåne dere fra det får dere se et kjedelig bilde jeg tok for å sende til amazon.com, etter å ha mottatt en special edition av Twilight bøkene - som desverre var skadet. Kostet faktisk 500 kr å sende den tilbake til usa! men det betalte jo amazon for...

Oppdatering: glemte helt å sende utfordringen videre! Sender den til
Under Karlsens tak
Husmor Dronninga
Mali-Mo
- hvis dere vil!

post signature

5 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Ahhh... At sviblene blir samme farge som potett slo meg faktisk da jeg så at den andre kom til å bli hvit i dag.. hehe.. lure meg ;)

Takk for utfordringen.. den skal jeg nok kaste meg over en dag :)

Hilsen fra
Kjersti

Torilpia sa...

Headeren var veldig fin - julete men samtidig litt "rolig" å se på :o)

Klem!

Datt sa...

Aiai, å motta ødelagte varer er alltid en nedtur!

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

http://bittelitenkommertilsommeren.blogspot.com/2009/11/huset-mitt-og-bilder-til-stellas-mamma.html

;)

Liv sa...

Hei hei, og tusen takk for en kjempekoselig kommentar på bloggen min :-)
Og veldig gøy at du ble med på Give Away'en min!
Lykke til :-)

Jeg ønsker deg en strålende dag!