lørdag, november 14, 2009

Stopp opp sopp


Tusen takk for alle hilsener på innlegget i går. 
Alle gode ord varmer godt i høstmørket her.

Som lovet, her er mine innkjøp fra Søstrene Grene. Jeg har jo som policy å ikke kjøpe noe "julete" før 1. desember. Men dette polkadottete reinsdyret traff blink hos meg, og jeg kunne ikke gå fra det. Har seilet opp som en av favorittene i huset, og det spørs virkelig om jeg klarer å pakke den vekk i det hele tatt.
 
Alt er jo egentlig julete, men hør på logikken: De to dølahestene fikk Stjernebarnet av Dronningmoren, fordi hun ropte "hest hest hest" x ca. 100, så de har jeg ikke kjøpt selv. Den store soppen er en krukke - en skikkelig cookie jar, og den skal jammen få være i bruk hele året. Den bittelille soppen (nei, det er ikke en nisse!) liksom bare datt oppi handlekorga, og fuglene synes jeg ikke var julete i det hele tatt - selv om de var merket med "Søstrene Grene julepynt"...


O' shopping lykke... 

post signature

8 kommentarer:

SkrekkogGry sa...

God morgen!
Søstrene er en av mine favorittbuikker. Får mange akutte behov i den butikken!
Flotte småting du hadde fått med deg hjem.
Ps har tatt meg i å kikke på ekstra-lett-melken i butikken for å se om jeg ser jenta di. :)) Nyyydelig bilde!
Gry

rosaengler ❥ sa...

Ser at jeg må innom S Grenes veldig snart, for de små tingene var veldig fine.

Ble lei meg da jeg leste innlegget under her, og jeg håper virkelig at dere finner en fin og god løsning.

Klemmer

Datt sa...

Hehe, jeg digger unnskyldningene dine, vi er ganske flinke på slikt... :P

girasole sa...

Så fine, likte spesielt den sopp-krukka, kjempesøt! :-) Og ellers så syns jeg du har gode unnskyldninger for shopping :-) Henta foressten skoa mine i går, ikke noe toll :D Men bittelitt for små, synd de ikke fins i 7,5 for 8 blir nok for stort igjen... men vurderer å bestille et nytt par i 8 for å se, og selge de som passer minst... hehe. Vet du om de er ekte egentlig?

Beate sa...

hi, hi.
den kake-krukken var kjempe-søt!

ønsker deg en fin dag
klem Beate

Elis@beth sa...

Så koselige ting du har shoppet!! Kjedelig med mannen din-håper det ordner seg fort!!

Klem til deg!

victoria sa...

for noen flotte funn... hmm skjønner at jeg må en tur inom søstrene grene..
Nei ikke pizzabrett han har kjøpt, ike noe fra kid..
men jeg har en lang liste fra kid som jeg ønsker meg, pizzabrett er herved satt opp.. ;)
Synes kid har blitt knall bra om dagen..
ha en flott uke
klem victoria

Torilpia sa...

Så mye fint .. :o) Fuglene er vel mer påske-pynt-aktig synes jeg .. :o)

Så trist å høre om jobben til mannen din. Ikke det man ønsker å få til jul .. akkurat .. men vi får alle krysse fingre og tær for at han snart får en ny jobb. Noen sa/skrev noe om at man må tenke på det som noe positivt - at noe må vike for at noe som passer bedre skal få slippe til. Vi får tro at det er slik.

Ønsker dere ei fin ny uke - med mye bedre nyheter enn foregående. Klem!