mandag, november 16, 2009

Think Pink!

Jeg elsker denne scenen fra filmen Funny face!


I dag kom jeg tilfeldigvis over dette sitatet av Audrey Hepburn;
"I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day, and I believe in miracles"
Fantastisk! Tror jeg må lage meg en liten plakat å printe ut.

Beklager at jeg har vært så dårlig på å legge igjen hilsener i det siste - er innom dere og kikker allikevel.

Ha en herlig kveld!

*oppdatering: ser at filmklippet mitt blir altfor stort (første filmklippet på bloggen min!), men vet ikke hvordan jeg endrer dette. Noen som kan tipse meg?

*oppdatering 2: fikset det visst selv, ved å justere bredden i html-kodingen ;)

post signature

3 kommentarer:

Torilpia sa...

Vakre ord :o)

Jeg elsker rosa - og tenker ofte rosa :o)

Ha ei god natt!

Marta / Livet på landet sa...

Hei!
Tenkte jeg skulle svare på vindusvaske-spørsmålet her:) Det er vel mulig at de tar oppdrag i Stavanger også, men da tviler jeg nok på at prisen blir 98 kr....:(
Desverre... Så da er det kanskje bare å finne fram stigen. Er nok et engangstilbud dette, så jeg må nok forberede meg på stige jeg også. Derfor får jeg nyte det så lenge de fortsatt er rene! Kan bli lenge til neste gang:)

Ha en fin kveld!

ForeverLove sa...

Hei!
Har du krokodilleklemmen men kroner på? da vil jeg kjøpe den.

Klem Tonje